• Anonym (Ts)

Vad lider jag av?

Blir snart galen på mig själv. Jag orkar inte med mitt eviga pendlande mellan alla känslor och tankar. Ena sekunden är bra och i nästa är det dåligt. Tex började jag precis på ett nytt jobb och väl där hade jag det jättebra och kände att jag verkligen kommit rätt och att jag är glad över tillvaron. Men väl hemma så kändes allt helt katastrof och att det kanske inte alls var rätt och undrar vad jag gett mig in på. Och pga får jag så starka känslor av su*cid, hela tiden. För jag orkar inte känna såhär. 

Detta har bara blivit värre med tiden också och känslorna blir starkare och starkare. Usch. Vill bara vara normal :( 

• Svar på tråden Vad lider jag av?
  • Anonym (Egir)

Har du någon diagnos? Har du kontakt med vården? Om det känns bra på jobbet borde det ju vara bra där. Eller tänker du negativa tankar om jobbet då du väl är hemma? Eller är ditt hem en miljö där du mår dåligt. Men att du mår bra på jobb o andra ställen? 

• Anonym (Ts)
    Anonym (Egir) skrev 2024-01-09 19:47:09 följande:

Har du någon diagnos? Har du kontakt med vården? Om det känns bra på jobbet borde det ju vara bra där. Eller tänker du negativa tankar om jobbet då du väl är hemma? Eller är ditt hem en miljö där du mår dåligt. Men att du mår bra på jobb o andra ställen? 

Jag har add men har säkert något mer. Alltid haft det väldigt jobbigt med negativa tankar, dålig självbild, självförtroende osv. Har kontakt med vården, psykiatrin. Haft det några år fram och tillbaka. 

Jag får negativa tankar när jag väl kommer hem. Då bara börjar det mala på ordentligt även om jag haft en bra dag. Fattar inte. Därför är det något fel. Spelar nog ingen roll vart jag är. Tankarna pendlar oavsett. 

Svar på tråden Vad lider jag av?