Inlägg från: Anonym (Självmordskänslor) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Självmordskänslor)

    Jag är deprimerad

    Anonym (Pechy) skrev 2024-01-14 17:40:04 följande:

    Hade kunnat varit jag som skrivit, inte ens jobbet är roligt längre. Jag började äta antidepressiva för en vecka sedan för jag kan inte se någon annan utväg. Nu hoppas jag att dom hjälper. 


    Hoppas du finner någon annan väg, eftersom du inte vill ta medicin 


    Tror du tänker på mig som skrev tråden som raderades? Skrev att jag inte ville ta medicin. Isåfall vill jag bara säga tack, fint av dig. Självklart ska var och en göra det den känner att den är mest i behov utav för att rädda sitt egna liv. Dömer inte er andra, även att jag personligen är ett hopplöst misslyckat fall. Hoppas tabletterna hjälper dig. Se upp bara så det inte blir sämre, då tabletterna faktiskt kan sämre på sitt mående än mer till en början. Men du vill leva så härda ut så kommer det förhoppningsvis bli bättre. 


    Va rädd om dig.


    Obs; tror mods raderar och sedan skriver om tråden utefter vad som anses vara accepterat. Som sagt min tråd raderades utan något svar.


     

  • Anonym (Självmordskänslor)
    Anonym (Deppig) skrev 2024-02-02 22:29:20 följande:

    Försöker verkligen kämpa mig igenom dagarna men jag mår fan aldrig bättre. Måste aktivera hjärnan varenda vaken minut för att inte vara deprimerad. Så fort jag inte har något att göra i fem minuter vill jag ta livet av mig och alla möjliga tankar kommer.


    lyxigt att inte ha något att göra i 5 minuter. Är du mod som skrev om min självmordstråd? Cannabis är svaret för att slippa känna och tänka som du utan snarare vilja leva igen. Men det är ju olagligt i det här landet, då man vill straffa de som överlever på egen medicin eller ännu hellre helst ser till att de som mår dåligt utrotar sig själva. Annars hade cannabis faktiskt inte varit olagligt. 


    Det du kan göra är att börja dricka whiskey, då blir man narcissistisk samt manipulativ och endast erkänner sig själv ha rätten till sin existens.


    Ungefär lite som att vara Lillefot (cannabis brukaren) vs T-rex dvs (Whiskeydrickaren).

Svar på tråden Jag är deprimerad