Inlägg från: Anonym (Tinis) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tinis)

Någon mer avundsjuk på de som får döttrar

Är det någon mer som är avundsjuk på de i närheten som får flickor efter att ni bara har pojkar . Skäms men skulle kännas lättare om man vet att man inte är ensam

• Svar på tråden Någon mer avundsjuk på de som får döttrar
  • Anonym (Tinis)

Jag älskar mina pojkar över allt o skulle aldrig vilja byta dem men jag drömmer om en dotter o blir fruktansvärt avundsjuk när någon får det. 

Ville bara se om någon kände igen sig. Ville inte veta vilka som inte känner så..

• Anonym (Tinis)

Tack till er som ärligt talat om hur ni känner. Jag har mest blivit hånad av mina inlägg tidigare. Känner igen mig i allt ni skriver. Det är en enorm längtan samtidigt får jag ångest när jag känner så. Är ju oxå väldigt lyckligt lottad. Hade inte bytt pojkarna mot någon tjej men längtan finns ändå o den är stark väldigt stark

• Anonym (Tinis)
    Anonym (VB) skrev 2024-03-17 23:24:34 följande:

Brydde mig inte alls innan de kom vad det skulle bli. 

Det blev en av varje men det hade inte spelat någon roll alls. 

Va skönt men tror det är ganska ovanligt . Tror de flesta har en liten önskan men säkert inte så starkt som jag. Kan däremot tänka mig att det blir lite mer längtan efter ex 2 killar. Att de är friska o mår bra är allt men min längtan finns där ändå o jag har väldigt svårt att erkänna det öppet för jag skäms..
Svar på tråden Någon mer avundsjuk på de som får döttrar