• Liten man

Hej! Sitta i knä?

Jag är en kort man, som gillar att sitta i knä på kvinnor. Varför är det så motbjudande för många kvinnor?

• Svar på tråden Hej! Sitta i knä?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (M)

Att man inte attraheras av något är inte samma sak som att tycka att det är motbjudande. Röd flagg på de som inte inser detta.

• Liten man

Tack, håller med. En del blir provocerade när jag bryter mot normen. Jag har inget problem med att vara annorlunda 

• Anonym (X)
    Liten man skrev 2024-01-13 14:07:31 följande:
    Hej! Sitta i knä?

Jag är en kort man, som gillar att sitta i knä på kvinnor. Varför är det så motbjudande för många kvinnor?

Det låter här som du bara sätter dig i främmande kvinnors knän?
    Pratar du om att du sitter i dun flickväns knä och ni båda uppskattar det ska ingen annan lägga sig i (även om jag nog inte sett knäsittande av något slag hos folk över typ 22).
  • Anonym (Barn)

För att det är något som barn, inte vuxna, gör.

• Anonym (A)
    Anonym (Ok) skrev 2024-01-13 14:16:54 följande:

Varför är forumet så spammat av korta män på sistone?

Tänkte också på det
  • Liten man

Ok, intressant. Då är väl inte jag vuxen isåfall. Det visste jag inte om, att det bara är barn som sitter i knä. Ganska tråkigt liv du har, om du är så fyrkantig. Jag sitter i främmande kvinnors knä, om jag får. Jag sitter nästan alltid i min tjejs knä. Tillexempel på bio, ganska praktiskt eftersom jag är kortväxt

• Anonym (X)
    Liten man skrev 2024-01-13 17:41:20 följande:

Ok, intressant. Då är väl inte jag vuxen isåfall. Det visste jag inte om, att det bara är barn som sitter i knä. Ganska tråkigt liv du har, om du är så fyrkantig. Jag sitter i främmande kvinnors knä, om jag får. Jag sitter nästan alltid i min tjejs knä. Tillexempel på bio, ganska praktiskt eftersom jag är kortväxt

I vilka situationer sitter du i främmande kvinnors knän? 

Vem stör sig om det är samtyckt?

• Anonym (Barn)
    Liten man skrev 2024-01-13 17:41:20 följande:

Mitt liv är inte ett dugg tråkigt för att jag inte vill ha en vuxen man i mitt knä. Jag har ett vuxet förhållande, vilket är allt annat än tråkigt.
  • Liten man

Bio, på tåget, teater, på en parkbänk, i soffan, ibland när vi hälsar på, sitter jag i knät på någon annan. Dom som stör sej är bland annat signaturen (barn), och en del andra som blir provocerade när jag bryter mot normen 

Svar på tråden Hej! Sitta i knä?