Hej! Sitta i knä?
Jag är en kort man, som gillar att sitta i knä på kvinnor. Varför är det så motbjudande för många kvinnor?
Jag är en kort man, som gillar att sitta i knä på kvinnor. Varför är det så motbjudande för många kvinnor?
Att man inte attraheras av något är inte samma sak som att tycka att det är motbjudande. Röd flagg på de som inte inser detta.
Tack, håller med. En del blir provocerade när jag bryter mot normen. Jag har inget problem med att vara annorlunda
För att det är något som barn, inte vuxna, gör.
Varför är forumet så spammat av korta män på sistone?
Ok, intressant. Då är väl inte jag vuxen isåfall. Det visste jag inte om, att det bara är barn som sitter i knä. Ganska tråkigt liv du har, om du är så fyrkantig. Jag sitter i främmande kvinnors knä, om jag får. Jag sitter nästan alltid i min tjejs knä. Tillexempel på bio, ganska praktiskt eftersom jag är kortväxt
Ok, intressant. Då är väl inte jag vuxen isåfall. Det visste jag inte om, att det bara är barn som sitter i knä. Ganska tråkigt liv du har, om du är så fyrkantig. Jag sitter i främmande kvinnors knä, om jag får. Jag sitter nästan alltid i min tjejs knä. Tillexempel på bio, ganska praktiskt eftersom jag är kortväxt
I vilka situationer sitter du i främmande kvinnors knän?
Vem stör sig om det är samtyckt?
Bio, på tåget, teater, på en parkbänk, i soffan, ibland när vi hälsar på, sitter jag i knät på någon annan. Dom som stör sej är bland annat signaturen (barn), och en del andra som blir provocerade när jag bryter mot normen