• Liten man

Hej! Sitta i knä?

Jag är en kort man, som gillar att sitta i knä på kvinnor. Varför är det så motbjudande för många kvinnor?

• Svar på tråden Hej! Sitta i knä?
  • Anonym (X)

Varför vill du sitta i knän? Är det en kink?

• Anonym (Barn)
    Liten man skrev 2024-01-13 17:53:57 följande:

Bio, på tåget, teater, på en parkbänk, i soffan, ibland när vi hälsar på, sitter jag i knät på någon annan. Dom som stör sej är bland annat signaturen (barn), och en del andra som blir provocerade när jag bryter mot normen 

Stör mig inte alls. Jag svarade på din trådstart varför JAG tycker som jag gör. Var det inte det som var meningen eller? För mig får du gärna ha blöja och napp också. Bara att köra på.
  • Liten man

Tycker om det bara, du får döpa det till vad du vill. Jag gillar att känna mej trygg och omhändertagen. Varför är det så viktigt att ha mej i ett visst fack? Vet inte vad du fick napp och blöja ifrån?Om en kvinna vill bli omhändertagen och beskyddad, är det väl ingen som är så oförskämd mot henne? 

• Anonym (Barn)
    Liten man skrev 2024-01-13 18:02:07 följande:

Tycker om det bara, du får döpa det till vad du vill. Jag gillar att känna mej trygg och omhändertagen. Varför är det så viktigt att ha mej i ett visst fack? Vet inte vad du fick napp och blöja ifrån?Om en kvinna vill bli omhändertagen och beskyddad, är det väl ingen som är så oförskämd mot henne? 

Nu får du sluta faktiskt. Du ställer en fråga som jag svarade på. Det innebär inte att "det är viktigt för mig att ha dig i ett fack". Om det är känsligt för dig, ställ inte frågan.
  • Anonym (Barn)
    Liten man skrev 2024-01-13 18:02:07 följande:

Och om en kvinna ville sitta i knä hade jag sagt precis samma sak. Det är barnsligt och avtändande för mig.
  • Liten man

Jag bara svarade. Ursäkta, Det är inte känsligt för mej, men jag tycker man kan vara mer nyfiken? Måste man vara så hård? Jag är bara en vanlig människa, med mina fel och brister, som tycker om att sitta i knä. 

• Anonym (Barn)
    Liten man skrev 2024-01-13 18:38:09 följande:

Jag bara svarade. Ursäkta, Det är inte känsligt för mej, men jag tycker man kan vara mer nyfiken? Måste man vara så hård? Jag är bara en vanlig människa, med mina fel och brister, som tycker om att sitta i knä. 

Varför skulle jag vara nyfiken på att du vill sitta i knä? Är inte hård, svarade på din fråga.
  • Liten man

Jag tänkte om du tycker det är konstigt. Kan vara intressant att försöka förstå, lättare att ha förståelse för varandra då. Jag är inte ett dugg intresserad av sport, kan inte förstå varför vuxna människor sätter bort så mycket tid på att titta/utöva sport. Men om jag frågar, är det lättare att förstå. 

• Anonym (Barn)
    Liten man skrev 2024-01-13 19:09:25 följande:

Jag tänkte om du tycker det är konstigt. Kan vara intressant att försöka förstå, lättare att ha förståelse för varandra då. Jag är inte ett dugg intresserad av sport, kan inte förstå varför vuxna människor sätter bort så mycket tid på att titta/utöva sport. Men om jag frågar, är det lättare att förstå. 

Ja och jag svarade på din fråga. Jag tycker att det är konstigt för att det är något som barn skulle göra, inte en vuxen person. Om man vill ha trygghet så kan man kramas och hålla om varandra, men du ska sitta i knäet. Barnsligt, omoget och lite skruvat.
  • Anonym (A)

Vill inte ha någon vuxen i knä 

Svar på tråden Hej! Sitta i knä?