• Anonym (Nybörjarswingers)

Swingers, se hit!

Hej!
    Tänkte starta en tråd där vi swingers kan skriva lite info om oss och utbyta tankar och ideer. 

Tex ålder på mannen/kvinnen?
    Antal år som swingers?
    Vart man brukar gå, vilken klubb?
    Privata fester hemma?
    Vad man gillar osv?

Själva är vi precis i nybörjarstadiet så vore kul att få lite info o så:)
    Vi är 34 och 43. Ska inom en snar framtid besöka CAE. 

• Svar på tråden Swingers, se hit!
  • Anonym (Man 53 år make)
    Anonym (Laban) skrev 2024-02-06 12:42:03 följande:
    Vad heter den klubben?
    Klubben i Sundsvall når man genom butiken Vuxenvideo.
    Finns i samma lokal som butiken men i källaren.
    Ligger i centrala Sundsvall.
    Bara att googla...
  • Anonym (Man 53 år make)
    Anonym (Laban) skrev 2024-02-06 12:42:03 följande:
    Vad heter den klubben?
    Anonym (Man 53 år make) skrev 2024-02-06 12:53:49 följande:
    Klubben i Sundsvall når man genom butiken Vuxenvideo.
    Finns i samma lokal som butiken men i källaren.
    Ligger i centrala Sundsvall.
    Bara att googla...

Butiken kallas numer Kärlekshälsan.
  • Anonym (Nyfunnen lycka)

Jag kvinna är 50 och mannen jag åker på klubb med är 53.
    Jag är nybörjare, men han har hållit på några år. Har försökt med tidigare män i livet att vara flera, men de har inte ens velat testa.

Bara varit på 2 olika klubbar än så länge och måste säga att det var en enorm skillnad på Paradise i E-tuna mot CAE i Norrköping.

CAE har nyrenoverade lokaler så fräscht på så vis, men alldeles för mycket folk så det var överfullt i alla rum och folk fick stå på kö i korridoren...
    Folk var väldigt svårflirtade och inte så värst välkomnande/inbjudande till någon som helst form av umgänge med andra. Inte ens för att prata i baren. Mycket "vackert" folk som mest verkade vara ute efter att visa upp sig. 
    Förhållandevis dyr bar med tanke på att det ändå klassas som slutet sällskap med medlemmar osv.

Paradise var otroligt familjärt och omhändertagande. Folk var inbjudande, hjälpsamma och det var inga problem att "leka" med andra. Enkelt utbud i baren, men till riktigt bra priser. Jag kände mig riktigt välkommen.

Jag är galet förtjust i kukar och har gärna flera män samtidigt och mannen jag åker med - vi är inte seriöst par så att säga, gillar att se mig med andra och se att andra njuter av mig och ger mig njutning.
    Har inget emot lite hårdare tag eller att vara undergiven.

Är dock inte intresserad av att titta på andra som håller på och heller inte intresserad av kvinnor. Visst kan jag kyssa någon och småpilla lite osv, men hellre män så att säga.

• Anonym (Vadgörman)

Jag är en gift kvinna som länge har varit nyfiken/sugen på detta men vad gör man när inte mannen vill? Bor i Uppsalatrakten.

• Anonym (Nybörjare)
    Anonym (Vadgörman) skrev 2024-02-06 14:01:21 följande:

Jag är en gift kvinna som länge har varit nyfiken/sugen på detta men vad gör man när inte mannen vill? Bor i Uppsalatrakten.

Antar att han inte heller vill att du åker själv?

Har inte heller varit på någon klubb ännu men skulle väldigt gärna testa. Frun är dock skeptisk så jag är tveksam till att det kommer hända. Funderar därför på att gå dit på egen hend, men det skulle kännas jobbigt att gå dit utan att känna någon i förväg.
  • Anonym (Vadgörman)
     (Nybör­jare) Nej han vill nog inte att jag går själv men vad gör man? Vill  verkligen inte dö nyfiken?
  • Anonym (Nybörjare)
    Anonym (Vadgörman) skrev 2024-02-06 14:21:55 följande:
     (Nybör­jare) Nej han vill nog inte att jag går själv men vad gör man? Vill  verkligen inte dö nyfiken?
    Håller med till 100%. 
    Har iofs inte frågat frun rakt ut, så jag kanske oroar mig i onödan. 
    Vore ju annars toppen att gå dit som ett "par" med någon annan än sin ordinarie partner.
  • Anonym (Vadgörman)

Anonym:Varför vill inte din fru gå? 

• Anonym (Nybörjare)
    Anonym (Vadgörman) skrev 2024-02-06 14:34:42 följande:

Anonym:Varför vill inte din fru gå? 

Tror att hon är mest nervös för sitt utseende. Hon är grymt fin, klart snyggare än medel. Men tjejer tycks ha en förmåga att störa sig på minsta skavank. Hon ser framför sig hur folk kommer vara fotomodeller och granska henne med lupp. Tycker det är synd, för hon är som sagt jättefin och det är inte bara för att jag tycker det utan hon är det även enligt andra.

Varför vill inte din man gå?
  • svenskitelge

Man 52
    kvinna 41. 

swngat i ca 8 år. 

varit på Cae Norrköping, pih Solna, ps Eskilstuna, Katlagrottan Eskilstuna, bv Stockholm. 

åven varit till Cap de Agde 5 ggr. 

Egen hemmafest med 14 pers. Andra hemma och hotellfest. 

har gjort det mesta. 

Svar på tråden Swingers, se hit!