Jag kvinna är 50 och mannen jag åker på klubb med är 53.
Jag är nybörjare, men han har hållit på några år. Har försökt med tidigare män i livet att vara flera, men de har inte ens velat testa.
Bara varit på 2 olika klubbar än så länge och måste säga att det var en enorm skillnad på Paradise i E-tuna mot CAE i Norrköping.
CAE har nyrenoverade lokaler så fräscht på så vis, men alldeles för mycket folk så det var överfullt i alla rum och folk fick stå på kö i korridoren...
Folk var väldigt svårflirtade och inte så värst välkomnande/inbjudande till någon som helst form av umgänge med andra. Inte ens för att prata i baren. Mycket "vackert" folk som mest verkade vara ute efter att visa upp sig.
Förhållandevis dyr bar med tanke på att det ändå klassas som slutet sällskap med medlemmar osv.
Paradise var otroligt familjärt och omhändertagande. Folk var inbjudande, hjälpsamma och det var inga problem att "leka" med andra. Enkelt utbud i baren, men till riktigt bra priser. Jag kände mig riktigt välkommen.
Jag är galet förtjust i kukar och har gärna flera män samtidigt och mannen jag åker med - vi är inte seriöst par så att säga, gillar att se mig med andra och se att andra njuter av mig och ger mig njutning.
Har inget emot lite hårdare tag eller att vara undergiven.
Är dock inte intresserad av att titta på andra som håller på och heller inte intresserad av kvinnor. Visst kan jag kyssa någon och småpilla lite osv, men hellre män så att säga.