Inlägg från: Anonym (fdPåJakt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (fdPåJakt)

Otrohet eller ej

Jag har själv varit med om flera relationsdrama med otrohet som anledning, så har lite erfarenhet av vad som kan hända. :)

Kollegan skulle inte gå bärsärkagång på bilen utan väldigt stor anledning. Antagligen handlar det om stor svartsjuka, trasig kärlek och känsla av svek hos honom pga din kvinna.

De har säkerligen haft en riktigt fin sexuell relation med varandra och troligtvis är barnen anledningen till att hon vill vara kvar hos dig... kanske också att kollegan inte kan erbjuda henne ett nytt liv så som hon skulle vilja ha det.

Du kommer nog aldrig att få svar från din kvinna om vad som hänt mellan dem, hon vill inte bränna sina broar; kanske hennes kollega är villig att berätta mer om du konfronterar honom på ett lugnt och sansat sätt.

Du kommer nog att få svårt att få sinnesro med den situation ni befinner i nu. Eftersom din kvinna inte vill göra förändringar så blir det ju svårt att lösa knuten. Hade jag varit i din sits, hade jag brutit relationen med henne och försökt hitta en ny kvinna att bli kär i... livet är så kort... man ska inte gå omkring och må dåligt; mycket bättre att skaffa sig ett nytt liv där man kan hitta lycka och få må bra.

Svar på tråden Otrohet eller ej