Jobb efter jobb skiter sig. Klarar inte den sociala biten
Vet ärligt talat inte hur många jobb som jag har haft längre.
Massor med olika jobb och inom olika yrkesgrupper.
Men jag klarar inte den sociala biten.
Första mötena är alltid bra. Men sedan därefter tycker jag att det är otroligt jobbigt. Slita rör och det antagligen mest besvärad ut vilket gör att folks attityder förändras mot mig såklart negativt.
Är dålig på att lös prata. Och däri faller jag helt enkelt.
Har nu ett arbete där jag träffar kunder snabbt och det fungerar bra. Men på kontoret har jag blivit utstött. Är en ganska så tråkig person. Lite mer seriös av mig. Klarar inte flänga runt som ett barn o smitta o fika med ett gäng eller äta i lunchrummet med folk.
Men jag är den som är först på plats om du skadar dig och hjälper dig osv. Jobbar som bäst under allvarliga situationer men har ingen utbildning inom det.
Och är heller inget jag eftersöker att gå nu längre.
Vet inte vad jag ska göra eller ta vägen längre. Brukar byta jobb när jag inte känner mig bra till mods längre men nu är det dåligt med arbeten och jag har iallafall jobbet kvar sålänge snön finns kvar. Sen vet jag inte om dom har planerat att kicka mig.
Har nog haft ca 15 olika jobb minst utan att överdriva faktiskt.
Har svårt för skitsnacket bakom ryggen, ögontjäneri samt falska leenden.
Hjälp, vad ska jag göra?
Har inga diagnoser, vill helst arbeta med djur, men det kommer inte att hända den närmaste tiden.
Känner mig inte hemma någonstans. Och är ofta deprimerad. Har flyttat runt i 2/3:e delar av landet och även varit i Norge.