Inlägg från: Anonym (Em) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Em)

Behöver porr för att knulla henne

Anonym (Free use?) skrev 2024-01-19 23:56:13 följande:

Jag tror det kan ha att göra med att du får stoppa in den lite när du känner för det och det är kul i kanske 3 månader men sedan kommer du sakna ett normalt sexliv med förförelse, förspel, att hon tar initiativ, att ibland behöva vänta litegrann och inte bara stoppa in den sådär.

Fördröjd gratifikation jämfört med omedelbar gratifikation påverkar psyket och beteendet över tid och man utvecklar en väldigt påfrestande personlighet av att konstant få omedelbar gratifikation och kräver mer och större gratifikation och blir agiterad när inte den är omedelbar.

Så lägg ner det där, eller kör freeuse i begränsade perioder.

Håller med .. Aldrig hört talas om uttrycket freeuse men håller med om att det kanske inte låter helt 100. Jag och min partner kan också typ väcka varandra genom att ta på varandra och jag har väckt honom med en avsugning nån gång men han skulle inte stoppa in den och faktiskt ha sex med mig när jag sover? Varför vill man det?  

TS, är det inte bättre att ni testar ett mer normalt sexliv med förspel typ att hon suger eller runkar innan och du tar på henne? Så kan du bli kåt på det sättet istället för att kolla porr och bara stoppa in den? 

Och jag har också varit med porrskadade/ porrberoende killar. Jag tror det är normalt att kolla porr ibland även om man är i ett förhållande men det blir inte bra om det går ut över sexlivet 

Svar på tråden Behöver porr för att knulla henne