Inlägg från: Anonym (hatahyra) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hatahyra)

Klagomål om djurläten

Anonym (Fjebfkfne) skrev 2024-01-20 13:51:27 följande:
    Katt. Han är pratig, men inte så det skulle störa grannar.
    Du fråga. Visste redan svaret.
  • Anonym (hatahyra)
    Anonym (Ylva) skrev 2024-01-20 14:07:17 följande:
    Kan det vara att katten springer runt i lägenheten, hoppar ner från höga möbler, jagar bollar över golvet och liknande som grannen reagerar på? Sånt kan ju höras väldigt väl till lägenheten under om det inte är välisolerat.
    Ett helt naturligt och hälsosamt beteende, som TS skräpgranne och sophögs-pengausgande-sadist-hyresvärd borde acceptera och hålla sina patetiska vidriga bajsmunnar stängda så att det inte läcker illaluktande substans.
  • Anonym (hatahyra)
    Anonym (Fjebfkfne) skrev 2024-01-20 14:09:55 följande:
    Det är jamandet värden pratade om. Även om det är så att det hörs, vad ska jag göra åt det? Lite måste man väl få stå ut med?
    Håller helt med.

Det finns ingen katt eller ens stor hund som låter hälften så illa som människor. Rena ljuva musiken jämfört med alla fula enträgna och överdrivet höga röster, allt pissande, skitande, knullande och elefantpromenader 24/7. Och då klagar man på ett litet djur som tränar sin sånröst.
  • Anonym (hatahyra)

Den här tråden får mig att önska att staten kunde ge alla medborgare ett baslån till en bostad, oavsett bakgrund och ekonomi.

Då skulle alla dem här pengahungriga hyresbolagen gå under inom några år. Förhoppningsvis. Vilken vacker dröm.

• Anonym (hatahyra)
    Anonym (.) skrev 2024-01-30 13:07:55 följande:
    Inte alla som vill äga bostad även om de får lån
    Sant.

Men intäkterna borde drastiskt minska, där det förhoppningvis blir ekonomiskt ohållbart.
  • Anonym (hatahyra)

@Fjebf­kfne

Jag glömde helt bort detta. Kolla på produktens länk på ebay, ganska billigt ändå. Billigare än att vara utan ett hem eller "hem". Önskar jag hade haft dem tidigare.

48PCS Black Grey Acoustic Wall Panels...
    www.ebay.com/itm/335207105283

• Anonym (hatahyra)
    Anonym (.) skrev 2024-01-30 14:18:45 följande:
    Så att de som inte vill eller har möjlighet att klara av/sköta ett egenägd boende, inte får någonstans Att bo?
    Kollektivt gruppsex-kladda-på-alla boende? En medlem äger fastigheten. Guld i mun
Svar på tråden Klagomål om djurläten