Obs äckligt om flyttningar men desperat behov av hjälp
Skriver här då jag inte får hjälp från vården och mår så dåligt över detta. Kanske någon känner igen sig och kan råda vart jag kan vända mig?
För ett par månader sedan upplevde jag en lite sveda i underlivet. Typ som precis innan en svampinfektion men allt såg normalt ut och ingen konstig lukt. Testade mot könssjukdom som var negativt. Jag uppsökte ändå gyn, ville göra en allmän koll så allt var ok då jag hade haft oskyddat sex. Enligt denna gynekologen såg allt normalt ut, inga tecken på svamp men däremot misstänkte (!) han bakteriell vaginos och skrev ut antibiotika. Härefter bröt helvetet ut i mitt underliv :(
Efter antibiotikan kom svampen som ett brev på posten, det kliade och var sådana typiska flytningar. Jag vädrade och behandlade med utskriven diflucan. Gick över och var normalt typ en vecka. sedan började det svida när jag kissade, uppsökte vårdcentral och lämpade prov både för UVI och könssjukdomar. Under tiden jag väntade förvärrades mina symptom. Jag fick rikliga, grön/gula flygningar, smärta från urinröret och molande värk i magen. Ringde 1177 som bad mig uppsöka gynakuten. Sagt och gjort blev undersökt hon skrev ut antibiotika för bakteriell vaginos och konstaterade svampinfektion. Kort därefter fick jag svar från min vårdcentral visade sig att jag hade klamydia.
Fick avsluta antibiotikan för bakteriell vaginos och istället äta den för mycoplasma. Mitt underliv var kaos, aldrig haft så vidriga flytningar, klåda och värken i både magen och i urinröret :(
Då symptomen fortsatt trots avslutad antibiotika gick jag tillbaka till VC som testade mig på nytt men testade negativt. Rådde mig att gå till gyn dit jag nu har tid nästa vecka, men mensen kanske kommer och jag är rädd att behöva boka om. De skrev även ut långtidsbehabdl mot svamp.
Jag är så orolig. Varje gång jag går på toaletten ser jag dessa vidriga gula flygningar. Det kliar inte längre men gör ännu ont och jag känner mig allmänt påverkad då jag är så orolig. Detta har liksom pågått sedan november och verkar inte bli bättre ingen verkar förstå vad det är. jag vill inte ha mer antibiotika jag vill bara ha en normal fiffi?
Undrar helt enkelt om någon har några idéer vad detta kan vara, vad jag ska göra?