• Anonym (Besviken)

Besviken på min tjej

Fick idag reda på något som gjorde mig skitsur och besviken. Jag har länge velat testa analsex med min sambo. Hon har bestämt sagt nej den gången jag frågade och att det "inte är hennes grej". Jag har respekterat det och inte tjatat eller något.

Idag var vi på en fest med massa gemensamma vänner, vi var lite fulla allihopa, det kom fram att en kille där tidigare hade varit kk med min sambo och att han fått ta henne analt flera gånger. SMS-konversationer han sparat där min sambo sextar om analt bevisade allt.

När vi kom hem konfronterade jag henne om det här, hon erkände att det var sant.

Känns så jävla orättvist och förnedrande, varför FÅR HAN MEN INTE JAG?
    Den här killen har legat med många av våra flickvänner, hatar honom, man känner sig så underlägsen som man.

• Svar på tråden Besviken på min tjej
  • Anonym
    Anonym (Besviken) skrev 2024-01-21 00:06:45 följande:
    Besviken på min tjej

Fick idag reda på något som gjorde mig skitsur och besviken. Jag har länge velat testa analsex med min sambo. Hon har bestämt sagt nej den gången jag frågade och att det "inte är hennes grej". Jag har respekterat det och inte tjatat eller något.

Idag var vi på en fest med massa gemensamma vänner, vi var lite fulla allihopa, det kom fram att en kille där tidigare hade varit kk med min sambo och att han fått ta henne analt flera gånger. SMS-konversationer han sparat där min sambo sextar om analt bevisade allt.

När vi kom hem konfronterade jag henne om det här, hon erkände att det var sant.

Den här killen har legat med många av våra flickvänner, hatar honom, man känner sig så underlägsen som man.

Förnedrande?! Är du allvarlig?

Naturligtvis är du underlägsen honom.
  • OlgaElvira
    Besviken på min tjej

Väx upp, ett nej är ett nej. Hon har testat och tyckte tydligen inte om det. Respektera det. 
  • Anonym (.)

Vissa saker kommer man kanske på att man inte gillade , så ta ett nej för just ett nej! 

• Anonym (Petra)

Hon är en människa med egen vilja. Inte en serviceinrättning som ska erbjuda samma service till alla människor.

• Anonym (Ck)

Förstår hur du tänker, man vill att hon ska vara den som man upptäcker grejer och utforskar världen med. Men så kommer det fram att hon redan har utforskat hela världen med allt och alla, så nu är hon ett dugg sugen på att utforska något med dig överhuvudtaget alls. 

Men det är som någon skrev innan "vissa saker kommer man kanske på att man inte gillade överhuvudtaget och bara gjorde för att den andra ville testa."

Det bästa du kan göra är att respektera det med henne iaf, och sen satsar du på att pröva analsex i framtiden med någon kvinna som vill testa det. 

Förslagsvis någon som är riktigt ung den gången så hon inte har hunnit gå igenom hela din vänskapskrets och redan prövat allt med andra. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Pfft)

FÖR ATT DET INTE ÄR HENNES GREJ. Svårt det här med att lyssna på vad folk säger.

Du behöver jobba på din uppenbart dåliga självkänsla istället för att bli sur för att hon inte vill ha analsex med dig.
  • Tukt

Det tycks finnas fler problem i den här i historien än din besvikelse. Uppenbarligen umgås du med personer eller i sammanhang som gör dig ill. Personen du hatar verkar uppenbart inte ha några sociala spärrar. Varför umgås du med han?
    Du och din partner verkar också ha lite svårt att prata med varandra. Det räcker liksom oftast inte med att säga "nej" till saker, lika lite som det hjälper att tjata sig till det man vill ha.
    Det kan finnas  många anledningar till att man inte vill ha viss typ av sex. En, men bara en av dom, är att du är fel eller en annan person än hennes fd kk. Det kan vara både något bra och dåligt Så kommunicera!! 

• Anonym (sweet dreams)

Jag skulle aldrig ha a6 med min man nu, för han är dels för grov, vet dels inte hur man gör och har aldrig försökt att på något sexigt sätt visa intresse för min fina rosett utöver att några gånger snacka om att han vill in där. Om han faktiskt  utgick från att jag ska gilla det hade det kanske funkat.

En tidigare man visste verkligen hur man gjorde. Han kunde styra hur han växte i mig för att inte tänja för hårt när han kom in. Han dyrkade min rumpa försiktigt först med fingrar och tunga, hela hans förspel och uppbyggnad runt det var så hett att mitt medvetande nästan lämnade kroppen när han till slut kom in, så därför fick han. Han utlöste helt nya lustimpulser i min hjärna, kändes som hela moderkortet fick en rewiring eller nåt.
    Därför ville jag ha mer. Saknar honom som fan.

• Anonym (sweet dreams)

Sen måste man också veta om en partner har några negativa upplevelser med sig av detta sex. Det frågade min expert om, innan han ens rörde mig.

Svar på tråden Besviken på min tjej