Inlägg från: Anonym (Hilde) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hilde)

Nidblödning ÄL +11?

Preet90 skrev 2024-01-25 15:09:20 följande:
    Ja jag tycker mensen borde ha kommit igång snabbt i tisdags. Jag får alltid ett stort flöde direkt. Jag tänker att om det nu var nidis (önsketänkande) i tisdags så kan det kanske ta 3-5 dagar för hormonen att byggas upp? Då kanske det inte är så konstigt med negativt test idag (hade knappt gått 48h sedan flytningen.

Jag kopplar också ihop min lösa mage & flytningen, känns som något måste ha hänt i magen den dagen. Jag skickar bild. Tampong bilden från igår och som sagt inget som kom ut eller på papper när jag torkade mig utan bara på tampongen. 
    Den blödningen ser den jag fick under min kemiska graviditet. Kom en pytteblödning på ÄL+12. Fick ett svagt streck på BIM som inte blev starkare. Sen kom mensen cirka en vecka försent och efter det var testerna negativa.
  • Anonym (Hilde)
    Preet90 skrev 2024-01-25 15:23:16 följande:
    Oj 😢
    Jag har inte fått plus iaf så kanske bara är mensen? Kände du något annat också så som mensvärk? Kom det mycket eller bara en gång?
    Hade varken mensvärk eller graviditetssymptom. Blödde bara lite på morgonen ÄL+12. Såg det bara när jag torkade mig.
Svar på tråden Nidblödning ÄL +11?