• tbal0l

Dating 2024(?)

En uppriktig fråga till er alla där ute, både män och kvinnor. Jag har nyligen fyllt 36 och arbetar som IT-ingenjör (TechOPS Engineer) för ett företag i Stockholm, vilket har gett mig en framgångsrik karriär. Jag har starka relationer med min familj, vänner och kollegor. Detta tyder på att jag besitter en fantastisk personlighet ? ödmjuk, lätt att kommunicera med och öppen, med hög självmedvetenhet. Min fritid fylls av givande hobbies som snowboarding, årliga vandringar och träning.

Min fråga är: Hur tar ni kontakt med kvinnor (eller män)? Trots att jag har varit singel i två årtionden, känner jag mig på något sätt osynlig för kvinnor. Visserligen har detta givit mig möjligheten att fokusera på min karriär, vilket harmoniserar med min personlighet, men det börjar kännas långdraget. Jag har testat Tinder, Match.com och alla andra sidor som finns i Sverige sedan deras skapelse (ja, jag anstränger mig) med profilbilder och en mer än acceptabel bio.

Min bästa gissning är att jag ligger på en 6 till 7 på utseendefronten, och kombinationen av ekonomi, karriär, personlighet, tränad livsstil och god självmedvetenhet borde ge mig en hög 7a.

Jag förstår att det kan vara svårt att gå med i grupper eller aktiviteter med våra fullspäckade arbetsdagar. Personligen skulle jag vara nöjd med att träffa någon under helgerna och fortsätta bygga min karriär under veckorna. Om det skulle utvecklas till något mer, skulle jag aldrig tacka nej.

Men frågan här är, upplever andra samma utmaningar?
  • Svar på tråden Dating 2024(?)
  • Anonym (Klimp)
    tbal0l skrev 2024-01-25 23:00:57 följande: