Inlägg från: Smörblomman24 |Visa alla inlägg
  • Smörblomman24

Bf Oktober 2024

Nu hoppas jag in i denna tråd. Kom precis från första VUL där de såg ett litet hjärta picka. Vi är i vecka 7+6 efter en resa genom IVF. Så pirrig men även väldigt rädd för att gå igenom en graviditet med alla orosmoln och allt som händer kroppsligt! 

Det ska bli så spännande att följa alla er! Hjärta

• Smörblomman24
    Cececilia skrev 2024-02-27 19:57:15 följande:
    Vickevire93 skrev 2024-02-27 19:34:36 följande:

Smörblomman24: Va också på mitt första ultraljud idag. Är i vecka 8+2. Har själv blivit gravid genom insemination, så va skönt att få se den lilla och få de bekräftat att man faktiskt är gravid 🥰

Så härligt att ni fått se era små 🥹 
    Räknar ner varje dag till vårt ultraljud om lite mer än två veckor 🙏
    Hoppas tiden går fort för dig! Hjärta känns som en milstolpe och otroligt skönt att veta att det faktiskt är någon där inne :)
  • Smörblomman24
    Vickevire93 skrev 2024-02-27 19:34:36 följande:

Smörblomman24: Va också på mitt första ultraljud idag. Är i vecka 8+2. Har själv blivit gravid genom insemination, så va skönt att få se den lilla och få de bekräftat att man faktiskt är gravid 🥰

Åh så kul att höra! Hjärta Då är vi rätt nära i tid och delar säkert också den galet långa tiden fram tills det faktiskt blivit ett plus på stickan! Eller hur, en otrolig lättnad! När har du nästa ultraljud? (kub, beroende på region såklart)? :) 
  • Smörblomman24
    Vickevire93 skrev 2024-02-29 10:25:02 följande:
    Ja det är vi! Dom 2 veckorna innan man kunde testa va hemska 😂 detta va andra gången för mig med så va väldigt skakigt när jag tog testet. Mitt nästa ultraljud är den 2 april, är i v14 då. När har du ditt? 
    Sån lättnad när det funkar! Men så roligt, jag har också den 2/4 Glad vill bara att tiden ska springa fram. Idag är det första dagen jag inte legat framför toaletten med illamående på två veckor! Wohoo! Har du också mått illa?
Svar på tråden Bf Oktober 2024