• Anonym (Hm)

Varför tas trådar bort som går mot tex woke?

Man följer dom regler som finns på forumet

• Anonym (Hm)
    Anonym (Rättshaverist?) skrev 2024-01-30 10:13:48 följande:
    Makteliten?
    Maktmissbruk?
    Vad jiddrar du om.
    Undrar jag med
  • Anonym (Hm)

Inget raderas om det inte anmäls

• Anonym (Hm)
    Anonym (Ben hur) skrev 2024-01-30 17:09:40 följande:
    Du klumpar ihop folk. Pratar du om mig när du menar "er"? En nedtumning är inte en censurering. Tvärtom. Du kan ju säga vad du vill inom rimliga gränser, men du kan inte förvänta dig att alla gillar det. Det är helt skilda saker. Hur ställer du dig till alla trådar som poppar upp med jämna mellanrum där någon skriver något hatfullt (mot kvinnor naturligtvis) som blir nedplockade? Är det pga av "woke" det med?
    +1
  • Anonym (Hm)
    nihka skrev 2024-01-30 20:08:49 följande:
    Fruktansvärt hörru att trådar med objektiva diskussioner om svenska kvinnors sätt att vara och hur oattraktivt detta är tas bort. Har du kontaktat polisen och påtalat det utbredda manshatet här?

Tänk så många vettiga svar världen gick miste om när den kanalen ströps.
    +1
  • Anonym (Hm)
    nihka skrev 2024-01-30 23:36:30 följande:
    Sajten heter familjeliv och är en privatägd kommersiell sajt som livnär sig på annonsering. Det finns en överlägsen kvinnlig majoritet och målgruppen är huvudsakligen kvinnor i barnafödande ålder 22-45 år. Man gör reklam för exempelvis blöjor och barnvagnar.

Vad tror du ett gäng misogyna incels som startar tråd efter tråd efter tråd om olika aspekter om hur hemska kvinnor är och hur synd det är om dem själva tillför i det här sammanhanget?
    +1
  • Anonym (Hm)
    molly50 skrev 2024-02-04 23:23:14 följande:
    Jag märkte det nu.

Ja,jag håller med dig till fullo.
    Att man inte kan se reglerna innebär inte att man kan skriva vad som helst.
    Man måste ju kunna använda det sunda förnuftet.
    Ja, verkligen
Svar på tråden Varför tas trådar bort som går mot tex woke?