Inlägg från: Anonym (Jax) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jax)

Stringkalsonger

Gott nytt år får man väl ändå säga!!

Fick tipset att använda string av en tjej kompis, Brukar nämligen alltid rida i leggings och då syns ju liksom paketet en aning för mycket.. Dom är ju dock så jäkla sköna så nu mera använder jag nästan inget annat, spelar liksom ingen roll vad jag gör.

Var snack högre upp i tråden om anonymt konto, väljer dock att ha det då mitt användarnamn namn var så pass töntigt 

• Anonym (Jax)
    Drbutt skrev 2025-01-01 19:32:42 följande:
    Fantastiskt bra kompis du verkar ha :) 
    och verkligen kul att det hela tiden dyker upp nytt folk här i tråden 😀
    Hon är toppen, en sådär vän man kan prata om exakt allt med!:)

Jo men visst, var ju tvungen att få igång tråden igen😄
  • Anonym (Jax)
    Drbutt skrev 2025-01-01 21:23:41 följande:
    De kan ju inte bli bättre än så 😊 
    då finns det uppenbarligen tjejer som inte ser stringen som ett typiskt ?tjejplagg?

hoppas på många mer historier här i tråden 😀
    Det håller jag definitivt med om!!😊
    Japp men dom är sannolikt väldigt få????  
    Min kompis skiter liksom i vilket, man ska få ha på sig det man själv vill, och göra sånt man själv gillar. vilket jag naturligtvis håller med om! 

Dessvärre kan man ju uppfattas som " annorlunda " av övriga i samhället bara för att man inte håller sig till normen..
  • Anonym (Jax)

Var liksom precis detta jag menade...

Så fort det är någon som gör något som inte passar in i normen så ska det genast uppmärksammas och personen ska genast få höra hur knäpp, udda, bögig eller liknande den är och ju fler gånger ju bättre är det... Man blir bara så less😑
    Och så vart några upprörda att folk i tråden är anonyma, det är väl självklart att vara det, skulle liksom inte vilja skylta med mitt namn en tråd som uppenbarligen är sjukt provocerande..

Kan bara svara för mig 

1, nej jag blir inte kåt av att bära string, har det för att det är skönt.

2, Ska jag till stranden eller gymmet eller något likande ställe där man byter om offentligt så använder jag det inte.

3, Skulle inte lägga upp någon bild på mig i string, bryr mig inte om att andra gör det, men det är liksom inte min grej.

4, skyltar inte med att jag använder det till någon, varför har andra med det att göra? Och samhället är fruktansvärt dömande. Har en annan hobby som verkligen folk älskar att döma en för så har lärt mig att hålla käft

Svar på tråden Stringkalsonger