Inlägg från: Smilefink |Visa alla inlägg
  • Smilefink

Stringkalsonger

Har ni några bra tips på sidor som säljer string? Jag köpte ett par på nätet för något år sedan, men insåg då paketet kom fram, att det inte är samma typ av string som damer har, då det inte var tyg mellan skåran...

• Smilefink
    Chaufförlastbil skrev 2025-01-30 22:41:42 följande:

Tycker synd att det inte är lika normalt med stringkalsonger som med stringtrosor.

Jag skäms lite för att jag använder stringkalsonger typ dagligen. Men det är dem bästa och skönaste kalsonger jag har. 

Byter aldrig om offentligt eller på jobbet i string så någon annan kan se. Låsas gå på toa och byter byxor där så att ingen skall se.

Min sambo tycker att det är sexigt med string på mig.

Varför ska du bry dig om vad andra tycker? Om kvinnor får vara sexiga så ska väl du få vara det. Sen om nån man skulle tycka att det faktiskt är snyggt, so what? Det gör inte dig homosexuell precis. Men ah, jag förstår, det finns fortfarande många män som lever kvar i stenåldersmentaliteten och som enbart skulle tänka annat, men fuck de! Det säger mer om de andra än vad det gör om dig! Var trygg och stolt med dig själv! Livet är för kort för att man ska leva som andra tycker och tänker att man bör leva.
  • Smilefink
    Porjus skrev 2025-02-05 05:50:34 följande:

Jag använder nästan bara string nu för tiden, har gjort några år nu. Det är inget jag varken döljer eller visar på något sätt.  För mej är det bara en modell av underkläder, det är den jag tycker är skönast helt enkelt. 

Men ja, det är konstigt att det inte är mer normaliserat. 
    Det är ju trots allt bara en modell av kallingar vi pratar om. 

Vilken modell är det? De ser riktigt bra ut🔥 vill fan ha ett par själv så sambon får lite ögongodis ocks😉
    Är ju skrämmande att kvinnor kan bära string utan att det är fel, men att män inte ska få göra det. Dags att bryta normerna grabbar😉♥️ 2025 liksom
Svar på tråden Stringkalsonger