Inlägg från: Anonym (Hej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hej)

Tycker ni detta är acceptabelt?

Anonym (AI-användare) skrev 2024-01-30 15:42:33 följande:
    Va? Det användarnamnet har jag inte hört om tidigare. Vet inte vad du pratar om för är helt ny. 
    Hoppas du släpper dina lögner nu, det enda du har lyckats med är att göra oss alla skeptiska till allt du har skrivit. Vi är vuxna människor, vi förstår precis vad du håller på med.

Fler som tycker att TS påminner om hur KD resonerar fast i en yngre bilaga??
  • Anonym (Hej)
    Anonym (AI-användare) skrev 2024-02-01 15:50:43 följande:
    Tro det eller ej men liknande saker för personer är rätt vanligt. Jag vet inte vilken tråd du syftar på. Tror nog du blandar ihop mig med någon annan.
    Men du är ju för töntig! Ju mer du skriver, desto mer känns du som att du stannat i utvecklingen vid 14-års ålder.

Träffa nu en kurator och ställ frågor om livet som du behöver få reda på mer om, hur människor fungerar eller kärlek eller vad som helst, du är verkligen en som ska ta upp kuratorns tid!
  • Anonym (Hej)
    Anonym (AI-användare) skrev 2024-02-01 19:52:55 följande:

Det är jag som skrivit båda men skapade en med annat för att det inte skulle bli för mycket fokus på jag som skrev liksom. Ville inte att fokuset skulle ligga på mig som det blev nu.

Bevis här: 

Och här visar du precis på den omognad som vi pratar om, trodde du verkligen att någon trodde på din lögn (i båda dina trådar)? 

Jag vill inte trycka ner någon som bara är 18 år gammal men du behöver verkligen komma ner från dina höga hästar och få lite ödmjukhet. Du är inte mognare än dina klasskamrater bara för att du inte tramsar, det betyder bara att du klarar av att sitta still och satsa på skolan. De kanske har massor med insikt om hur tjejer och förhållande fungerar, något du inte vet alls (vilket är helt okej men du behöver börja ta åt dig av råden du har fått).

Det är så tydligt att du saknar kunskap om hur andra människor fungerar och hur livet kan gå åt alla möjliga håll, du behöver skaffa vänner som du lär känna ordentligt innan du ska engagera dig i en tjej du träffat 2 (?) gånger.
Svar på tråden Tycker ni detta är acceptabelt?