Inlägg från: Anonym (.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (.)

Han vågar inte

Det är ett stort kaos av sårade människor, du är sårad, mannen är sårad och framförallt hans respektive. Det kommer inte komma något gott ur att fortsätta. Jag tror att du, för din egen sinnesfrids skull, kanske ska söka professionell hjälp och få någon att prata med som kan hjälpa dig att acceptera situationen och gå vidare. 

Släpp taget om gammalt och skapa utrymme för nya känslor och upplevelser.

• Anonym (.)
    Anonym (Deppig) skrev 2025-03-11 10:16:21 följande:
    Ja, jag ska göra det så fort jag har kommit till rätta i min nya stad. Tack. 
    Jag är ledsen att du drogs in i deras relationsproblematik och får betala ett högt pris i emotionell sveda och värk. Fattar att det måste vara allt annat än lätt, men tro mig, du kommer må så mycket bättre av att lämna den här situationen och öppna upp dig för en annan slags kärlek.
  • Anonym (.)
    Anonym (o) skrev 2025-03-11 10:32:38 följande:

Är hans respektive sårad? För vad?
    Du tror inte hans respektive blir sårad när han är otrogen?
  • Anonym (.)
    Anonym (o) skrev 2025-03-11 10:46:25 följande:
    Jag tror ingenting, har inte framkommit något om det i tråden iallafall. Vad jag förstår så vet hon inte om otroheten. Så varför påstår du att respektive är sårad? Och mannen dessutom? Finns inget som tyder på det.
    Jag tror att det är så, jag tror inte att någon av partnerna kan komma ur situationen på något annat sätt om detta fortsätter. 

Sen om du tror att det inte är så får vara upp till dig. 
Svar på tråden Han vågar inte