Inlägg från: Anonym (Doh) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Doh)

Varför är ni kvinnor så ytliga?

Vill du att kvinnor ska säga sanningen? Nej Kalle jag vill inte dejta en tjock arbetslös man? Så tack men nej tack. Eller föredrar du den snällare versionen? Nej tyvärr jag söker inget seriöst för tillfället, alternativt nej tyvärr jag söker bara seriöst Cool

• Anonym (Doh)
    Anonym (Nr1) skrev 2024-02-03 23:24:55 följande:

A, dom här påståenden är en sammanfattning av mina trådar, det är kommentarerna jag har fått av kvinnor. Varför kan inte det stämma? Blir konstigt när man ska ifrågasätta mej för att tala sanning. Det är väl bättre att förutsätta att jag talar sanning, och utgå från det?

Anonym (Nr1) skrev 2024-02-03 23:21:52 följande:
    Eller så kan ni sluta att läsa sådana här värdelösa trådar, och fokusera på bra trådar.

Så du erkänner att du bara skriver värdelösa trådar med trams? Bra jobbat! Stor kille nu som vågar erkänna Baby
  • Anonym (Doh)
    Anonym (Nr1) skrev 2024-02-03 23:58:54 följande:

Ni vänder allt till min nackdel, hackar och spottar på mej. Har ni verkligen inget bättre för er? Gå till en tråd ni gillar!!!

Som man skriver får man svar Spöke skriv trevliga saker få trevliga svar. Skriv skit och få skit 💩
  • Anonym (Doh)
    Anonym (Nr1) skrev 2024-02-04 09:31:59 följande:
    Ok, då hade vi kunnat diskutera varför kvinnor ljuger hela tiden, vad det beror på? Rädsla? Osäkerhet? Och när vi vet varför, kan vi komma på lösningar på problemet. 
    Så du menar att det är kvinnligt att ljuga? Det finns noll och ingen man som någonsin ljuger? Eller är det en manlig egenskap att vara lögnare? Och därmed en accepterad egenskap?
  • Anonym (Doh)
    Anonym (Nr1) skrev 2024-02-04 10:52:04 följande:
    Vi hade ett tankeexperiment, så gick det med det
    Jasså hade vi? inte du som försöker sprida uppenbara lögner om kvinnor som grupp? Eller är det en sanning att just kvinnor är lögnare? Förklara ditt tankeexperiment
  • Anonym (Doh)
    Anonym (Nr1) skrev 2024-02-04 13:41:08 följande:
    Men varför vill man vara ytlig?
    Så du är inte ytlig? två kvinnor med identiska personligheter, men en av dom sett ut som megan fox och en av dom som tiffany pålsson. Vem hade du valt? 🤷🏼?♀️
  • Anonym (Doh)
    Anonym (Nr1) skrev 2024-02-04 18:19:21 följande:
    Jag har ljugit, inget jag är stolt över precis 
    Så du får lov att ljuga men ingen annan? Är inte det att hyckla?
  • Anonym (Doh)
    Anonym (Nr1) skrev 2024-02-04 18:25:46 följande:
    Jag undrade varför kvinnor ljuger 
    Varför ljuger män? vill du som man höra sanningen av en kvinna eller vill du ha en vit lögn?

vill du att en kvinna ska säga nej tack du är oattraktiv som är sanningen, eller nej tack söker inget seriöst som är en vit lögn. Vad föredrar du?
  • Anonym (Doh)
    Anonym (Nr1) skrev 2024-02-04 18:50:21 följande:
    Jag föredrar sanningen, jag förstår ändå innebörden.
    är det bara du som föredrar sanningen? Eller kan alla män hantera sanningen?
  • Anonym (Doh)
    Cooffe32 skrev 2024-02-11 13:28:32 följande:
    Alla individer har helt egen kontroll eller makt över sina egna val i livet. 
    Det som jag syftar till är just dejting i dagens samhälle, där kvinnor har all makt. Finns uppsjö av forskning som styrker detta(könsobalans i många åldersgrupper, media och samhällets påverkar etc)
    Mitt förslag ursprungligen i denna tråd var att ge tips till T.S att kunna få positiv feedback att gå vidare i livet.
    Framtidens räddning för dagens unga män är enligt mig att utbilda sig, skaffa att yrke man trivs med samt låta AI hjälpa till att vara din partner. Dem flesta av framtidens kvinnor kommer enligt forskning i mycket stor utsträckning satsa på karriären, vara mega kräsna och ställa orimliga krav på sin partner vilket bara leder till psykiskt ohälsa/drogmissbruk etc. 

Det finns hopp T.S:)
    Kvinnor har inte all makt. Männen är fria att undvika nätdejting, männen är fria att självförverkliga sina drömmar utan en kvinna, männen är fria att säga ja tack eller nej tack till de dejtingmöjligheter som finns. Männen är fria att göra vad de själva vill för att öka eller minska sina dejtingmöjligheter.

det finns ingen, ingen, ingen och inget som hindrar männen. Vill männen knulla, gör vad som krävs för att knulla, vill männen inte knulla, gör jack shit. Ingen kvinna bryr sig. inte direkt som så att vi säger ?åh nej fasen att Palle gett upp hoppet om kvinnor? om Palle skulle avregistrera sig på tinder :)
  • Anonym (Doh)
    Cooffe32 skrev 2024-02-11 14:58:28 följande:
    Återigen så referear jag till forskning också även till min egen erfarenhet av som volontär arbetare i 8 år. Kvinnor har mega makt i dejtingvärlden. Handlar inte om att nedvärdera kvinnor, utan ren fakta(som finns att läsa i tråden också). Vad sedan alla väljer att göra, är upp till varje individ.

Alla individer är som jag sagt innan helt fria att välja sina egna liv. Oavsett vad.
    Jag själv personligen hoppas att mitt syfte till TS når fram och den väljer att följa dem råden. Ett val individen väljer själv.

Jasså vilken forskning? Dina egna anteckningar från flashback? vad har volontärarbete att göra med bortvalda oattraktiva män? 

och vilken makt är det som kvinnor har som männen inte har? Är det att kvinnor lärt sig ordet nej tack? Att män inte lärt sig det än? Då kanske det är på tiden att de gör det :)

• Anonym (Doh)
    Cooffe32 skrev 2024-02-11 18:35:27 följande:
    Varför skulle jag googla upp något som DU påstår? Men det är ännu en lögn från ännu en man. Annars hade du gärna skyltat med forskningen om den vore på din sida. Genomskinligt :) inte ens ?bra försök? Baby
  • Anonym (Doh)
    Cooffe32 skrev 2024-02-11 21:25:00 följande:
    Läs igenom vad du själv skrivit:). Ingen idé att samtala med personer som håller på kränkningar:). 
    Har redan sagt vad som behöver sägas:)
    Vad är kränkande? Är du en sådan som drar kränkthetskortet och urvattnar begreppet kränkt? påstår man att studier bevisar x, så blir man inte kränkt för att man tvingas visa referenserna. blev du kränkt för att du behövde källhänvisa på dina akademiska studier med? eller du kanske inte är akademisk utbildad? Utan en volontär i livets hårda skola? :)

men din taktik talar sitt tydliga spår, hade du haft belägg för dina påståenden hade du gladeligen skyltat med dom i ansiktet på oss, men nej, de lyser med sin frånvaro, mycket märkligt :)
  • Anonym (Doh)
    Cooffe32 skrev 2024-02-11 22:36:38 följande:
    Så vi har en trollkarl i tråden? Du har fortfarande inte besvarat vilken makt kvinnan har? om flera män skriver till en kvinna, och hon svarar på en. Är det den makten du talar om? Varför förklarar du inte för de lågbegåvade männen ?utan makt? att sluta spamma enskilda kvinnor? Enkel lösning, eller hur?

vem tvingar männen att flockas kring dessa enskilda kvinnor? Så hon kan välja den bäst lämpade? 🤷🏼?♀️ dessa män kanske skulle må bättre av att skaffa en hobby, läsa en bok, träna på att bli lyckliga utan en kvinna osv.
  • Anonym (Doh)
    Cooffe32 skrev 2024-02-11 23:46:59 följande:
    Enligt dig är dem värda noll och intet.
    Men dem allra flesta kvinnor har makten vid dejting. Så enkelt är det. Vad du tror är upp till dig
    Så du erkänner att dina studier är baserade på hur ditt eget utfall på dejtingmarknaden blivit? 😂😂😂
  • Anonym (Doh)
    Anonym (Instämmer) skrev 2024-02-12 12:27:49 följande:
    Det är så det är om man som man inte står upp sig själv och ser sitt eget värde. Tänk lite nu
    vem har hindrat dig att stå upp för dig själv och ditt värde? Vem har försökt begränsa din självbestämmanderätt över ditt liv?
Svar på tråden Varför är ni kvinnor så ytliga?