Cooffe32 skrev 2024-02-11 13:28:32 följande:
Alla individer har helt egen kontroll eller makt över sina egna val i livet.
Det som jag syftar till är just dejting i dagens samhälle, där kvinnor har all makt. Finns uppsjö av forskning som styrker detta(könsobalans i många åldersgrupper, media och samhällets påverkar etc)
Mitt förslag ursprungligen i denna tråd var att ge tips till T.S att kunna få positiv feedback att gå vidare i livet.
Framtidens räddning för dagens unga män är enligt mig att utbilda sig, skaffa att yrke man trivs med samt låta AI hjälpa till att vara din partner. Dem flesta av framtidens kvinnor kommer enligt forskning i mycket stor utsträckning satsa på karriären, vara mega kräsna och ställa orimliga krav på sin partner vilket bara leder till psykiskt ohälsa/drogmissbruk etc.
Det finns hopp T.S:)
Kvinnor har inte all makt. Männen är fria att undvika nätdejting, männen är fria att självförverkliga sina drömmar utan en kvinna, männen är fria att säga ja tack eller nej tack till de dejtingmöjligheter som finns. Männen är fria att göra vad de själva vill för att öka eller minska sina dejtingmöjligheter.
det finns ingen, ingen, ingen och inget som hindrar männen. Vill männen knulla, gör vad som krävs för att knulla, vill männen inte knulla, gör jack shit. Ingen kvinna bryr sig. inte direkt som så att vi säger ?åh nej fasen att Palle gett upp hoppet om kvinnor? om Palle skulle avregistrera sig på tinder :)