Inlägg från: Anonym (Urban) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Urban)

Prostitution

Anonym (Trew) skrev 2024-02-05 14:36:02 följande:
    Finns inget sätt att veta det. Tvärtom, någon som köper en prostituerad kan nog sannolikt räkna med det. Även inom Sveriges gränser så sker trafficking.
    Jo, det går absolut att veta vilket. Åtminstone att sannolikheten är extremt liten. 
  • Anonym (Urban)
    Anonym (Trew) skrev 2024-02-19 17:35:09 följande:
    Baserar du det på antalet fällda domar? Trafficking inom prostitution är utbrett även inom Sverige. Paulo Robertos köpta prostituera var exempelvis ett offer för trafficking. En del tror att om det är en svensk man köper så är det inte ett offer för trafficking, men det stämmer inte. Även svenskar blir utsatta för trafficking inom Sveriges gränser. Förstår inte varför någon vill riskera att bidra till sånt. Det handlar om människors liv.
     Nej. Jag misstänkte att hon var det. Förstår absolut hur du tänker. Om man träffar en person många gånger tror jag att man märker det. Eller på vilket sätt och via vilket forum man träffas. Hur personen beter sig och vilken social ställning personen har.
  • Anonym (Urban)
    lindbergz skrev 2024-02-19 23:06:40 följande:

alltså jag som tjej skulle absolut kunna sälja sex, dock till killwr i min ålder :)

Jaså? Hur kom du fram till det?
Svar på tråden Prostitution