Erfarenhet av borderline?
Spring så fort benen bär och titta inte tillbaka!
Att träffa henne, kommer att vara det största misstaget som du kommer att göra i ditt liv. Lita på mig, jag talar av egen erfarenhet.
Spring så fort benen bär och titta inte tillbaka!
Att träffa henne, kommer att vara det största misstaget som du kommer att göra i ditt liv. Lita på mig, jag talar av egen erfarenhet.
Man ska alltså bekosta låsbyter och se det som man kom lindrigt undan?
Du kom mycket lindrigt undan. Jag hade ett mycket bra liv, jag hade det inte gott ställt, jag var näst intill rik. Jag kommer från en enkel bakgrund, men jag hade arbetat mig upp i företagsvärden och hade ett globalt ansvar. Vi bodde i en fin våning med utsikt över en stans paradgata, jag körde en bil i miljonklassen till vardags, åkte alltid business eller första klass när vi reste internationellt och jag kunde köpa det mesta jag ville. Mitt livs största misstag var att gifta mig med min ex-fru, mitt livs bästa drag var att jag inte skaffade barn med henne.
Idag är jag skild, sitter i en liten etta med maximal belåning, har ett mycket enklare arbete, alla mina pengar går åt att betala av skulder och mitt största mål är att klara mig fri från sjukskrivning. Detta är konsekvensen av att leva med någon som har psykisk sjukdom. Så om du inte vill vakna upp en dag och inse att din partner bara har manipulerat dig, har ett missbruk och tar tagit lån efter lån efter lån bakom din rygg till den punkt att delgivningsmän börjar knacka på hemma hos dig, bör du springa, fort!