Inlägg från: Anonym (Egoist) |Visa alla inlägg
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Egoist)
    Anonym (Jl) skrev 2024-02-04 16:14:55 följande:

bla bla bla

Ja behöver lugn och ro NU!! 

:( orkar ej alltså. 

Och barnet behöver ett hem där han känner att han är välkommen och älskad. Fattar du inte att det är din dåliga inställning som gör att han blir utagerande?

Han har inte valt att bo med dig! 
  • Anonym (Egoist)
    Anonym (Jl) skrev 2024-02-04 17:20:40 följande:

Anonym (egoist) 

så du menar att jag är anledningen till st barnet är utåtagerande? Jaha så du menar att jag är det även när pojken är hos mamman o beter sig likadant? Det är absolut inte mitt fel att deras son beter sig såhär! Då även hans farföräldrar upplever samma problem? men nej nej! Jag som funnits i 3 år är anledningen.. usch onödig kommentar.

Jag är fullständigt övertygad om att din taskiga attityd är en del av problemet. Säkert inte hela men en del. Han känner att han inte är välkommen, vare sig hos er eller hos sin mamma. 

Om jag tolkar det du skrivit så var du och pappan ihop ett år innan ni började med ivf. När flyttade ni ihop? Andra dejten? Hade du ens börjat lära känna sonen innan ni drog igång med att avla kärleksbarn?

• Anonym (Egoist)
    Anonym (Jl) skrev 2024-02-04 18:05:07 följande:

Nej, 

min taskiga attityd visar jag inte för barnet fattar du väl, och jag är absolut inte anledningen till att barnet har issues. Så mycket är jag med! 

vi har varit tsm i 4 år, introducerades för 3 år sedan då pojken var 5 år, då gav jag det tid och hade överseende att det är ett skilsmässobarn. Tiden gick, det blev bättre ett tag, sen åt helvete, bättre igen osv osv! 

jag tänker inte ta in det du skriver att jag skulle vara anledningen till att barnet beter sig som han gör, detta är helt föräldrarnas ansvar när det kommer till det. Jag har inte varit mer än bra och snäll mot barnet. 

dra ej dina egna slutsatser,.. 

Du skriver ju själv att du tappar tålamodet med den så kallade ungen. Barn känner av stämningar även om du ler (falskt) mot honom. Eran egoism och kortsynthet riskerar förstöra för din sambos barn och för ert gemensamma, för tro mig, inom några år kommer du vara ensamstående mamma. Fördelen med det är att du slipper ungen.

Jag förstår att du inte tar in det jag skriver. Själviska personer med narcissistiska drag har svårt för att se något annat än sin egen sida. Du kan ju anmäla alla mina inlägg till moderator om du vill. Det ändrar inte att jag har rätt.
  • Anonym (Egoist)
    Anonym (Jl) skrev 2024-02-04 20:03:04 följande:

Anonym (egoist) 

happ, då var man narcissist också :), 

tror det är bäst att du slutar kommentera mitt inlägg. Jag söker efter råd, du behöver ej sätta ?diagnos? på mig. 

Okej. Mitt råd. Lämna mannen så sonen inte behöver dela tak med någon som vara vill att han ska försvinna.
Svar på tråden Blir galen