Inlägg från: Anonym (Skärpdig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Skärpdig)

Blir galen

Skärp dig du är vuxen du valde att skaffa barn med en man som har barn sedan tidigare du kan inte be honom ta sin son någon annanstans för att du är gravid och lite trött skärp dig

ja uppenbarligen är det säkert väldigt jobbigt för hns mamma som har honom mestadel av tiden och man ska utgå från ett barnperspektiv och då får pappan dra lassetom du tycker han ska knuffa undan sin son så gör du bäst i att flytta kvinnor som du är en skam

skäro dig

käs på om npf gå med i stödgrupper skaffa bildstöd anpassa hemmet och du får sjutton anpassa ditt bemötande och gnäll sättet du skriver om sonen är nedvärderande och kränkande en soc anmälan vore väl på sin plats du borde inte ens ha barn din egoist

• Anonym (Skärpdig)

Du borde medicineras mot narcissism tyvär finns inget botemedel.. säkert därför du inte kunde få barn på vanligt sätt för att du är en egoist och inte borde vara i närheten av barn och absolut inte uppfostra barn. Tycker så synd om de stackars barnen som får vara omkring dig

att ens skriva bonusbarn i parantes för jag kan inte ta till mig dem.. i mitt inre föraktar jag barnet .. blir så provocerad av barnets beteende? barnet kan inget alls.. barnet borde vara hos sin mamma som uppenbarligen inte är lämpad för tillfället men ditt barns pappa ska inte ta ansvar för att stackars du är gravid och lite trött.. du kan inte heller lämna hemmet för det är ju ^ditt^ hem och då får barnet dra någonstans för det är ju inte ditt problem då du inte har föräldraansvar.. det är mammans fel alltihop barnen har det så mycket bättre hos er ni bråkar aldrig inför barnen.. fy skam att smutskasta den andra föräldern så patetiskt men trots att barnen har det så mycket bättre hos er orkar du inte ens ha barnen där under helger utan vill att de ska vara hos sin mamma som är utbränd eller dylikt.. verkligen moget du.. vilket fruktansvärt smart tankesätt du har herregud.. antagligen är det ju katastrof för dessa stackars barn

tänk om du ens kunde förstå och vara kapabelt till att förstå att du är en riktig narcissist och att du kunde inse att det är barnets behov som ska sättas först i en familj och bonusbarnet som inte är din bonus ingår i din sambos familj men det verkar vara ganska svårt för dig att förstå då du är helt självcentrerad 

Svar på tråden Blir galen