XDX skrev 2024-02-25 11:49:17 följande:
Jag tycker asiatiska kvinnor ofta är väldigt söta. Och trevliga.
Men, och detta kanske är en fördom, och jag är helt öppen med att få den krossad - de är nästan alltid väldigt späda och kanske lite timida. Det får mig att tro att de inte kommer ta för sig i sängen och leva ut njutningen, att de kanske skulle kunna vara tråkiga i sängen. Och spädheten ger mig intrycket att de inte skulle trivas bra med en stor kuk. Har jag helt fel här? Jag har aldrig varit med en asiatisk kvinna och blir gärna upplyst.
Obs att min ev fördom ovan inte alls är en kritik mot späda timida kvinnor - det är ett sätt att vara som kan vara helt fantastiskt för en man som älskar det!
Jag tror att det är lite fördomar. Nu är jag visserligen bara halvjapanska, men har ändå de kroppsliga attributen som är vanligast för asiatiska kvinnor, dvs kort och väldigt petite i största allmänhet.
Min man är svensk, och med de för de svenska männen vanliga kroppsdragen, dvs även, ja, storleksmässigt. Om du frågar mig, så föredrar jag den där rejäla grovleken alla dagar i veckan. Hands down. Även efter alla dessa år som vi varit gifta, så går jag fullkomligt igång på det.
Snäll och feminint mjuk till sättet är jag till vardags, pga min personlighet och eventuellt min rätt så traditionella uppfostran, men jag kan garantera att all timiditet stannar utanför sovrummet.