• Anonym (I)

Tycker ni japanska kvinnor är söta?

www.youtube.com/shorts/DcprKZDSBHA

De är ofta mycket mindre än västerländska kvinnor. Alltså både kroppen och ansiktet. Tycker ni hon i videon är söt, eller föredrar ni västerländska kvinnor?

• Svar på tråden Tycker ni japanska kvinnor är söta?
  • Anonym (så tråkigt för dig!)
    Anonym (Känner mig uppskattad) skrev 2024-02-07 14:52:50 följande:

Jag är adopterad från Vietnam och jag har alltid känt att svenska pojkar och män gillar mig. Ända sedan jag var i dagis. Svenska pojkar= gillar mig och vill skydda mig. Svenska flickor, andra adopterade, invandrare= ogillar mig och vill "platsa" mig. 

Samma känsla som vuxen. Så Svenska män har nästan alltid fått mig att känna mig uppskattad, söt, attraktiv, omtyckt, välkommen och övriga motsatsen. 

Vad tråkigt att du känner så.
    Min släkting är gift med en kvinna som har vietnamesiska föräldrar men uppvuxen  i Frankrike så hon har inte bott i Vietnam med givetvis varit där mycket på besök hos släktingar.
    Hon flyttade till Sverige när hon träffade min släkting genom jobb men dom har även bott i Frankrike ett tag.
    Enligt henne har hon aldrig blivit dåligt behandlad av andra kvinnor varken i Frankrike eller i Sverige, tvärtom har hon blivit väldigt välkomnad till Sverige både genom jobb och nya vänner och släktingar här.
    Däremot tror många att hon är turist och börjar prata engelska med henne i affärer. Hon är en supergullig tjej, vet dock inte om det beror på vart man bor.
    Vi bor i en större stad där det finns många olika nationaliteter, så inget konstigt att
    folk blir ihop med olika nationaliteter, bor man på en mindre ort där det inte är lika vanligt med olika nationaliteter kanske folk är annorlunda, inte vet jag bara en tanke.
  • Anonym (gg)
    Anonym (I) skrev 2024-02-07 17:00:55 följande:
    Är du bitter för att japanskor är sötare än svenska feminister?
    Jag gillar japaner, har bott i Japan.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Han Solo)

Japanska kvinnor är fantastiskt vackra. I mina ögon de vackraste på planeten, ohotat.
    På andra plats koreanska och kinesiska och tredje plats italienskor.
    Sen är det väl jämnt skägg med resten. 

• Anonym (lina)
    Flörttomten skrev 2024-02-07 17:03:51 följande:
    Nu får du förklara dig...
    Det var nog det där med att "pressa in stora kukar i späda kroppar". Det var riktigt äckigt och pedofilistiskt.
  • Anonym (Man35)

Svaret på frågan är JA. Japanska kvinnor är grejer. 

• Brasse

Asiatiska kvinnor är så vacker. Svenska svarar inte ens på medlande som man skickar...

• Anonym (Asiangirllover)
    Anonym (lina) skrev 2024-02-08 09:26:25 följande:
    Det var nog det där med att "pressa in stora kukar i späda kroppar". Det var riktigt äckigt och pedofilistiskt.
    Är stora kukar äckliga?

Är man pedofil för att man gillar späda tjejer? 

Kan förstå att tjocka batik-tanter med morotsfärgat hår inte gillar konkurrensen från asiatiska tjejer. Ni får fortsätta åka till Gambia. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (I)
    Liza13 skrev 2024-02-08 20:52:18 följande:
    Vaför skulle jag inte mena allvar?

Ok hon var inte fet över hela kroppen-vilket bara gör henne ännu fulare och oproportionerlig

Hon har inga bröst så överkroppen ser ut som en liten flickas kropp,  medans hennes rumpa är fet och slapp jämfört med hennes överkropp och ser ut som en gammal tants.

Ser ni inte det så är ni ju blinda...

Sen har hon ju ett lager med smink i facet..för om hon skulle visat sig utan dämpande puder så skulle hon varit GUL..
    Var det kanske därför dom sa "gulingar" förr i tiden under krigen eller vad tror du?Foten i munnen
    Nej jag är inget fan av gulingar, men gillar man att ha en guling så varsågod..Är det någon som hindrar dig att importera en till Sverige eller.
    Nej det är det ju inte eftersom Sverige tar emot alla utlänningar som finns, sen spelar det ingen roll om det är en guling eller en terrorist.
    Hur får du denna till "fet och slapp"?

Hon är ju liten och nätt i hela kroppen. Är du avundsjuk?

Svar på tråden Tycker ni japanska kvinnor är söta?