• Anonym (TS)

Ingen rättighet att skaffa barn

Jag undrar varför det verkar vara en rättighet för framfrörallt kvinnor att skaffa barn men så fort en man skriver att han aldrig haft ett förhållande så är det ingen rättighet att ha haft det skriver alla kvinnor. Då anser jag att det inte är en rättighet att skaffa barn heller för oavsett om en kvinna är homosexuell eller ensam så finns det möjlighet idag till att skaffa barn ändå

• Svar på tråden Ingen rättighet att skaffa barn
  • Less is more
    Anonym (ABC) skrev 2024-02-05 22:22:38 följande:

Det är inte samma sak, relationer och barn. Blanda inte äpplen och päron

Jag skulle nog vilja påstå att barn handlar massor relationer och hantera relationer till sig själv, barnet och andra.
  • Anonym (TS)
    Anonym (Baronen) skrev 2024-02-05 22:34:56 följande:
    Kanske bäst för samhället om ditt genetiska arv inte förökar sig.
    Så du är en av dom som menar att det inte är ett problem med alla ensamma män? 
  • Anonym (ABC)
    Anonym (Baronen) skrev 2024-02-05 22:34:09 följande:
    Du verkar ju vara helt verklighetsfrånvänd. 
    Anonym (Baronen) skrev 2024-02-05 22:34:56 följande:
    Kanske bäst för samhället om ditt genetiska arv inte förökar sig.

+1
  • Överste Senap
    Anonym (TS) skrev 2024-02-05 22:31:32 följande:
    Klart att det är svårt att få barn om man är ensam kvinna men då får man hitta en partner bland alla lediga män som finns 
    Precis som du får leta bland de lediga kvinnor som finns. 
  • Anonym (TS)
    Överste Senap skrev 2024-02-05 22:44:43 följande:
    Precis som du får leta bland de lediga kvinnor som finns. 
    Du tror inte att jag och övriga män gör det? 
  • Anonym (4w5w45gaw4v5)

familjeliv är fan tappat

• Överste Senap
    Anonym (TS) skrev 2024-02-05 22:45:53 följande:
    Du tror inte att jag och övriga män gör det? 
    Det gör ni säkert men inte så bra ni skulle kunna göra. För många av er ignorerar att ta hjälp av terapeuter, psykologer, dejtingcoacher som kan vara till hjälp. Många av er försöker inte aktivt via föreningsliv utan hoppas på att en tjej ska falla för er för att ni skriver Tja, läget? 
  • Anonym (TS)
    Överste Senap skrev 2024-02-05 22:52:24 följande:
    Det gör ni säkert men inte så bra ni skulle kunna göra. För många av er ignorerar att ta hjälp av terapeuter, psykologer, dejtingcoacher som kan vara till hjälp. Många av er försöker inte aktivt via föreningsliv utan hoppas på att en tjej ska falla för er för att ni skriver Tja, läget? 
    Så ensamma maän ska ändra på sig medan ensamma kvinnor kan få barn med hjälp av skattepenga, precis det jag menade i början på tråden 
  • Anonym (Isa)
    Anonym (TS) skrev 2024-02-05 22:36:22 följande:
    Så du är en av dom som menar att det inte är ett problem med alla ensamma män? 
    Men vad ska kvinnor göra åt det menar du egentligen?
    Eller vad ska samhället göra åt alla ensamma män som har en offerkofta på sig?

Ta av er offerkoftan, börja bete er som riktiga män så kommer ni inte ha ngr "problem" med att träffa kvinnor..

Kanske kommer som en överrasskning för dig, men du är INTE typisk manlig..
    Som tycker att du har rättigheter till barn och asiatiska brudar bara för att du är en man..
    Så det är inte konstigt om såna män som du förblir ensamma..

MEN om du förändrar dig själv först o främst genom typ djup personlig utveckling så kanske du kan hitta en kvinna tillslut trots allt..
  • Överste Senap
    Anonym (TS) skrev 2024-02-05 22:54:39 följande:
    Så ensamma maän ska ändra på sig medan ensamma kvinnor kan få barn med hjälp av skattepenga, precis det jag menade i början på tråden 
    Är det att ändra på sig att aktivt söka den hjälp och de möjligheter som finns?
    Barnlösa kvinnor sitter inte med munnen öppen och hoppas maten ska ramla in utan de söker aktivt de möjligheter som finns att tillgå. Till skillnad från er.
Svar på tråden Ingen rättighet att skaffa barn