Inlägg från: Anonym0101999 |Visa alla inlägg
  • Anonym0101999

BIM mars 2024

Hej alla! 

jag skulle ha min mens idag, men har haft en konstig känsla i magen sen äl. Jag tog ett clearblue ultra tidigt för 5 dagar sedan. Alltså 5 dagar tidigare för min mens ska komma idag. ingen mens än så länge.  testet visade neg men dagen efter så var det typ positivt🤔 lägger in en bild nedan! 
    Är det ogiltigt eller kan det vara så att jag är gravid? Jag har tagit några tester efter det som visade neg.
    Jag tog ett test idag det som man kan köpa på Ica kvantum, alltså deras ?egna?. Har svårt att tolka om det e positivt eller inte. 

är tacksam ifall ni kan hjälpa mig! 

(Första bilden är tagen för 5 dagar sedan och dom andra två är ifrån idag)

• Anonym0101999

Tack då vet jag! 

jag ska ta ett nytt test om 2 dagar om inte mensen har kommit innan dess :) 

• Anonym0101999

Halloj! BIM+2 idag 

min menscykel brukar vara oregelbunden, men som jag skrev i tidigare inlägg så har jag känt mig konstig i kroppen sen äl. 

mina bröst ömmar enormt och imorse så fick jag ett svagt illamående och jag har lite ont i magen. 

Clearblue ultratidigt tog jag för några dagar sedan och det visade neg :( 

men kan jag ändå vara gravid?

• Anonym0101999

Jag glömde skriva det innan men jag har haft otrolig halsbränna idag! Och jag brukar aldrig ha det

kan det vara ett symtom? 

• Anonym0101999

Sen äl så har jag till och från haft drömmar om att jag är gravid. Men då långt gången. 

hände 2 gånger för några månader sedan men då var jag inte gravid :( 

jag tror det var ca 3 dagar efter äl som det högg till flera gånger under dagen långt ner i magen på vänstersidan och det hände även igår, kan det vara ett tecken? 

vet inte om det kan vara ett tecken? Jag e livrädd att vakna och märka att mensen har kommit. Jag e sån att när jag vaknar så har jag ?fått? min mens under natten. bara att hålla tummarna att det inte blir så🙏🏻

jag e BIM+2 idag och har haft lite olika symtom: ömma bröst , svagt illamående, halsbränna, trötthet 

håller tummarna för alla er att ni snart får ett plus!❤️

• Anonym0101999

Naniismamma 

jag funderar på att eventuellt testa imorgon eller på söndag :) 
    ingen mens än så länge, försökte äta frukost precis och behövde nästan direkt springa på toa. Alltså inte för att spy utan göra nmr2. 

jag är laktos intolerant men det jag åt innehöll inte laktos, det e nog inte magsjuka för var magsjuk ganska nyligen. 

jag är lite smått nervös ifall jag skulle vara gravid för jag fyller 17 nu till hösten så vet inte om det är alldeles för tidigt 

(ja jag har både tid och ekonomin att försörja ett barn)

• Anonym0101999

BIM+3 borde jag ge upp hoppet lite?? :(

• Anonym0101999

Jag är BIM+3 idag och har fortfarande inte fått min mens. 

min cykel är oregelbunden till och från, men kan det fortfarande finnas att chans att jag plussar denna månaden? :)

• Anonym0101999

Jag är BIM+4 idag och har fortfarande inte fått min mens. 

min cykel är oregelbunden till och från, men kan det fortfarande finnas att chans att jag plussar denna månaden? :)

• Anonym0101999

igår morse (den 8/3) så hade jag väldigt svagt illamående, alltså jätte svagt. men det försvann efter en stund. 

tror ni detta kan vara något symtom? :)

jag är BIM+5 idag. Klockan har precis slagit 00.

håller tummarna att ni alla får pluss snart❤️

• Anonym0101999

BIM+5 och har tyvärr fått min mens :( 

såå typiskt när man verkligen trodde att det såg ljust ut. 
    jag hoppas att ni alla får ett pluss snart❤️

• Anonym0101999

BIM+5 och har tyvärr fått min mens :( 

såå typiskt när man verkligen trodde att det såg ljust ut. 
    jag hoppas att ni alla får ett pluss snart❤️

Svar på tråden BIM mars 2024