Inlägg från: Kanskeanonym |Visa alla inlägg
  • Kanskeanonym

BIM mars 2024

Hallå!
    Jag hoppar in här jag med trots dåliga odds denna månad.

Bim 17:e mars enligt min app. 

Enligt appen hade jag äl lördag 2/3 men hade äggviteflytningar och ömmande känsla i höger äggstock söndag 3/3 så möjligtvis att det var då istället? 

Jag och min sambo har inte kunnat ses denna veckan pga jobb men vi träffades igår, måndag 4/3 för att "göra barn" så att säga så oddsen är inte så stora med tanke på att vi endast fått till det 1 gång denna cykel. 

Men idag, dagen efter vi fått till det har jag något fruktansvärt ont i höger äggstock! Gör ont att röra sig och när jag sätter mig ner ilar det till som jag vet inte vad på höger sida så blir förvirrad om äl är idag istället då jag känner av höger äggstock väldigt mycket och det gör fruktansvärt ont. 

Någon som har en teori? Hoppas innerligt att turen är på våran sida och att det kanske blir något trots skit dåliga odds 🙄 

• Kanskeanonym

Juliab: 
    Låter lovande då ändå 🙈 
    Har inte haft så tydlig äl tidigare månader så har ändå lite hopp för denna gång är jag rätt säker ändå att vi prickade äl trots att det bara blev 1 gång. Denna gången kände jag verkligen av det. 

Smärtan försvann efter några timmar, tidigare när jag haft äl smärta så har den hållt i sig över ett dygn så jag tänker typ låtsas att smärtan försvann för att ägget blev befruktat fram tills att mensen kommer om den nu gör det 🤣🙌🏼  

• Kanskeanonym

Bim imorgon här! 17/3 

Idag fick jag sån värk allra längst ner i ryggen, det gjorde något fruktansvärt ont! 
    Någon som kännt samma? 

Vad har ni för flytningar? Och hur har dom sett ut innan ni plussat ni som varit gravida tidigare? 🙈 

• Kanskeanonym
    Lusse88 skrev 2024-03-16 19:53:16 följande:

Kanskeanonym: Grattis! :)

Tack alla! 
    Tänkte inte ens testa idag för trodde inte det var någon idé då min sambo varit iväg på jobb så vi fick endast till det 1 gång denna månad, månaderna innan har det varit så mycket mer men inte hänt något förrens nu när det bara blev 1 gång 😬 
    Men så jag tänkte dricka lite idag så tänkte jag att nä fan jag måste testa innan bara för att och det gjorde jag helt rätt i!
  • Kanskeanonym

Lusse88: Inga direkta symtom, har typ mått lite illa, haft vita krämiga flytningar, inte överdrivet mycket men har ändå varit där 🙈 
    Fick världens värk längst ner i ryggen idag samt ökad aptit, så trodde verkligen inte jag var gravid då jag haft betydligt mer symtom andra månader 🤣 

Bebissugen91: jag vet faktiskt inte 😬 har inte tagit äl-tester utan bara litat blint på min app (flo) enligt den hade jag äl 2/3, men 3/3 hade jag äl flytningar (äggvita) 4/3 hade sex och 5/3 hade jag extrem smärta från höger äggstock så tror ägget släppte 5/3. 

Nessla: inte stenkoll på äl men enligt min app hade jag äl 2/3 men enligt mina älsymtom 5/3 så räknar jag där ifrån är det äl+11 som jag plussade. 
    Inga direkta symtom denna månad, haft betydligt mer symtom månaderna innan när jag inte varit gravid, men mått lite illa, ökad aptit (extremt sugen på raggmunk?)
    På äl+6 vaknade jag och fick kasta mig över en påse för höll på att spy. Sen vita krämiga flytningar, inte jätte mycket så det runnit men har sett när jag "kännt efter" 

Svar på tråden BIM mars 2024