BIM mars 2024

Vad tror ni om denna kurva? Varför blir det en dipp dag 5-6 efter ÄL? Hade pos ÄL test 23/2 och gissar att ägglossningen skedde 25. Är ny på att tempa men förväntansfull 😁 har BIM på söndag 10/3
Tog ett testa tidigt idag (BIM på söndag, alltså 4 dagar kvar) och det var negativt ☹️ tog visserligen inte med morgonurin men den var väldigt koncentrerad. Tror bara jag inbillar mig att jag fick till det denna gången, så typiskt. enda jag har att gå på egentligen är min temp som aldrig legat såhär förhöjt så länge efter ÄL förutom en gång när jag blev gravid, fick tyvärr missfall den gången
Fick också rosa på pappret igår kväll och tempdipp idag! Så bara att invänta mensen. så typiskt att man går och hoppas och blir besviken haha. Karln jobbar dessutom borta 3 veckor i stöten så nu blir det länge innan nästa försök. Lycka till alla <3
Hmm hade spotting i torsdags bara en liten rosa fläck på pappret inte mer, skulle fått mens igår cykeldag 30 (ligger oftast på 29) men ingen mens i sikte. Tempen gick ner efter spotting men går upp lite nu efter 3 dagar. Alla symtom är borta också så antar mensen bara är sen av nån anledning?