BIM mars 2024
Joinar tråden och hoppas på lite pepp. Hade en kemisk graviditet i februari, nu är BIM 18/3. Hoppas verkligen på ett plus nu.
Joinar tråden och hoppas på lite pepp. Hade en kemisk graviditet i februari, nu är BIM 18/3. Hoppas verkligen på ett plus nu.
@lusse88 egentligen ett tidigt missfall, runt vecka 4-5. Precis i skarven för min del.
(Varför går det bara att citera IBLAND?)
Idaho1989: Aha jag förstår. Himla tråkigt :( Hoppas verkligen det går vägen nästa gång för er <3 Hejar på oss alla! Vi har alla samma barnlängtan och väntar på en lyckad graviditet här <3 Att det ska vara så svårt :( Vi är på femte försöket nu :/
Testade I morse, var så negativt det kan bli. Bara invänta mensen som borde dyka upp senast på måndag. Sjätte försöket för oss, jag vet att många får kämpa betydligt längre men det är så frustrerande när det känns som att "alla andra" blir gravida till höger och vänster utan att ens försöka 🥺
Alltså igår kändes det som att mensen skulle komma vilken sekund som helst, ömma bröst, molvärk i magen och allmänt "off", testade ändå "bara för att" och det var negativt. Nu känner jag typ ingenting förutom lite ömma bröst. BIM är imorgon 🤔
BIM+2 idag, tog gravtest i förrgår för att typ alla mina menssympton försvunnit, men det var negativt. Ömma bröst och lite lite molvärk men inga andra symptom på det ena eller det andra, vet inte vad jag ska tro 🤔 Hade en kemisk graviditet i februari, kan den ha fuckat upp min cykel?
Lusse88
Jag har läst att ibland kan man ha väldigt kort LH ökning, så man kan missa den om man testar en gång/dygn. Vissa hormon (kommer inte ihåg exakt vilket/vilka) förblir höga fram till menstruation och kan ge blinkade gubbe.
Själv är jag nu på BIM +3 (eller +2? Beroende på hur man räknar), neg grav test på BIM men som sagt fortfarande ingen mens 🤔
BIM +4 idag. Jätteömma bröst, humörsvängningar och lite "mensvärk" av och till. Negativt på RFSU graviditetstest idag men fortfarande ingen mens i sikte. Blir så less 👎
Cd 27 idag. Ingen mens, gått över 1 dag. Har verkligen aldrig hänt förut.
fortfarande hård i magen, inget annat som skiljer sig. Ja ingen mensvärk längre.
testade imorse med cb digitalt som visar negativt, testade igen med ett från graviditetskollen. negativt.
dethär känns ju hopplöst.
kan det vara för tidigt trots att det är 13 dagar sedan Äl?
man läser ju om folk som testar positivt flera dagar innan förväntad mens..
Mensen kom till sist, en vecka sent men känns ändå OK. Hoppar över till April och önskar lycka till till alla som är kvar 🙂