Inlägg från: Anonym (19955) |Visa alla inlägg
  • Anonym (19955)

BIM mars 2024

Fy tusan va jobbiga dagarna från ägglossning till bim är alltså... 😅
    Speciellt när apparna jag använder mig av (FF och NC) inte är överens heller. 
    ÄL enligt FF den 13/3 och enligt NC den 15/3. Haft lite molvärk som tilltagit på kvällarna ihop med illamående till o från. Fick ont i/bakom blygdbenet igår, nån som haft det?

Testade negativt igår, äl+8/10 så är inte så hoppfull dock ☹️

• Anonym (19955)
    Anonym (syskonförsök) skrev 2024-03-24 20:08:33 följande:
    Skulle säga att Äl +8/10 är fortfarande för tidigt. Jag fick helt blankt Äl + 10 & väldigt svagt plus ÄL+ 11
    Okej fick lite hopp igen, plussade på äl+9 sist. Blev dock ett ma 😕 Såg att ni bara haft sex en gång och lyckats, grattis! Du ger oss andra hopp ❤️

Äter du några kosttillskott eller så? Tempar? ☺️
  • Anonym (19955)
    Lusse88 skrev 2024-03-24 20:17:11 följande:

19955: Dagarna från äl till bim är sjukt långa ja. Min äl är precis förbi. Äl+1 idag. Femte månaden i rad nu... så drygt. Men ja, det är fortfarande väldigt tidigt för dig att få plus ju. :)

Åh! Håller tummarna för dig 💕

Ingen koll på försöken här, tog ut spiralen i april förra året. Började väl försöka seriöst först i juni då mensen/cykeln stabiliserat sig. Plussade i slutet av augusti, men fick ma. Cytotec och skrapning i v.13 i slutet av okt och första försöket efter allt detta i januari i år.

Längtar efter att få plussa igen så det är galet. Så tråkigt att få negativt efter negativt.
Svar på tråden BIM mars 2024