BIM mars 2024
Syskonförsök: Härligt att det blir starkare! Önskar det kunde hända mig med, men vi missar ägglossningen denna helgen. :( Låg igår morse, men har fortfarande ägglossningssymtom...
Syskonförsök: Härligt att det blir starkare! Önskar det kunde hända mig med, men vi missar ägglossningen denna helgen. :( Låg igår morse, men har fortfarande ägglossningssymtom...
Så ni menar att ägget kan bli befruktat nu ändå, av spermierna från igår morse? :) Trots att det rinner äl flytningar och att det värker fortfarande?
Trots att jag inte haft fertila flytningar dom dagarna vi låg? Först efter sexet kom det. Vad överlever dom i då? :)
Förlåt för kanske dumma frågor :/ Oavsett så är det över för oss den här månaden och BIM lär vara 6/4. Men hänger gärna kvar med er och ser hur det går här inne ❤
19955: Dagarna från äl till bim är sjukt långa ja. Min äl är precis förbi. Äl+1 idag. Femte månaden i rad nu... så drygt. Men ja, det är fortfarande väldigt tidigt för dig att få plus ju. :)
Kan inte tro det är sant...... är så lycklig just nu! Snälla lilla där inne, stanna kvar denna gång ❤️
Har BIM i morgon och tog ett digitalt testa tidigt idag. Negativt. Så jag tror inte det blev något denna månaden heller. Bara invänta mensen. Lycka till alla ni som är kvar.
Tack för tipsen gällande tempning! Funkar det inte denna cykel lär jag få börja med det Nu fick jag fast gubbe idag så kör på och ser vad som händer. CD24 idag 😅
BIM på lördag men mensen kom imorse ett par dagar tidigare. Rekord-kort cykel på 23 dagar (vanligtvis 26 dagar med lutealfas på 10-11 dagar men har inte tempat sista 2 cyklerna)? oklart varför men mycket oro inför imorgon då vi har läkartid inför IVF-start. Eventuellt kan vi starta med sprutor redan imorgon, hoppas. 12e försöket, första barnet.
Idag kunde jag inte hålla mig, testade med RFSU testa tidigt men såklart var de negativt. Har BIM på söndag. I morse fick jag även lite ljusbruna flytningar men vi får väl se om de är tecken på att mensen är på ingång eller inte!
Mått illa i 2 dagar som jag inte riktigt kan förklara, kaffe är något jag älskar men nu är de inte alls lika gott (kanske bara är hjärnspöken) och har annars absolut noll gravid symtom eller symtom på mens. Brukar alltid ha ömma bröst innan mensen och en hel del huvudvärk men INGENTING! Jag avskyr verkligen när kroppen ska spela en spratt. Varför kan det inte bara vara Svart eller vitt? Denna väntan som är nu om flytningarna går över till mens eller inte kommer vara olidliga!!
Hur kommer ni andra på andra tankar under tiden ni väntar på BIM? //
Och där kom mensen.
Hoppar över till april-tråden.
Och där satte min mens igång också.. Bara att fortsätta kämpa och hoppa över till aprilgruppen..