• fancyr

BIM mars 2024

bebissugen91 skrev 2024-03-01 12:45:29 följande:

Från medium till hög 😊 var lite orolig för att jag inte alls skulle ha äl för jag brukar inte ha så "sent". Men det är nog bara bra tänker jag så ägget får ett par extra dagar att mogna. Har förstått att äl cd 11 är på gränsen ifall ett ägg kan bli befruktat eller inte.
    Hoppas du får äl i dagarna iallafall 😊

Jaha det visste inte jag 😳 bra att veta! 
  • fancyr

Uppdaterar listan då min ägglossning kom senare än förväntat ☺️ 

1/2 En till, 3e barnet, 2a försöket
    2/3 Femman, 5e barnet, 1a försöket.
    2/3 Lalajada123, 1a barnet, 6e försöket.
    4/3 Solros28, 3e barnet, 13e försöket.
    4/3 Elianis98, 1a barnet, 2a försöket.
    4/3 Millis, 1a barnet, 3e försöket.
    5/3 amiilee, 1a barnet, 11e försöket.
    7/3 Lusse88, 1a barnet, 4e försöket.
    10/3 Rosen3, 1a barnet, 5e försöket (efter senaste missfall, 4 totalt). 
    12/3 bebissugen91, 1a barnet, 7e försöket.
    12/3 Enlitentrea, 3e barnet, 2a försöket. (1a gemensamma barnet). 
    13/3 Yellowstones, 1a barnet, 3e försöket.
    14/3 Naniismamma, 5e barnet (1a gemensamma), 2a försöket
    16/3 fancyr, 3e barnet , 4e försöket. 
    16/3 Adaaad, inga barn, 8 försöket, 1 MA i sept och 1MF i januar.
    19/3 Nessla,1a barnet, 3e försöket
    20/3 Julia, 2a barnet, 8e försöket, 1 MF i feb
    27/3 båten, 4e barnet, 2a försöket 
    29/3 Femman, 5e barnet, 2a försöket.
    30/3 Sallyalicenancy, 3e barnet, 5e försöket
    30/3 Madicken2023, 3e barnet, 6e försöket

• fancyr
    Lusse88 skrev 2024-03-04 07:40:20 följande:

Negativt på ClearBlue early på äl+11/bim-3 idag... :(

så länge mensen inte kommer är det inte över ☺️ håller tummarna! 

själv vet jag inte om det blev någon ägglossning eller ej. temperaturerna gör mig förvirrad. 

• fancyr
    Lusse88 skrev 2024-03-04 08:23:35 följande:

Fick lite som mensvärk nyss, gick på toa och det kom rosa på pappret :( Mensen är nog på intåg. Och vi får gå över till vårt femte försök. Nästa bim blir i början av april :/ Tror inte ens en sådan grupp är startad ännu. Kanske jag startar en, om det verkligen blir mens av det här rosa.

Avvakta någon dag ☺️
  • fancyr
    Lusse88 skrev 2024-03-04 12:36:07 följande:

Mensen kom :( Tre dagar tidigare. Skönt det åtminstone... Att det inte drog ut på tiden. Nya tag nu i mars. Vårt femte försök. BIM kommer vara i april. 

Styrkekramar!!
    här fick jag precis veta att två av mina kollegor är gravida i v 12 och 20 varav en av kollegorna hade jsg berättat för att vi försöker och att hon ville försöka samtidigt så vi kunde vara lediga ihop ? men hon valde att inte säga något om sin grav Utan sa det på personalmötet till alla. 

jag ville typ börja gråta Men det kan man ju inte såklart Och såklart är man glad för deras skull men ja, ni förstår. 

• fancyr

Idag fick jag glad gubbe på ägglossningstestet så antar att ägglossning sker imorgon :) Var så rädd för att jag inte skulle ägglossa denna månad eller att jag hade missat LH-peaken.

• fancyr
    Naniismamma skrev 2024-03-04 15:54:07 följande:
    Åååh vad härligt!! :D lycka till med the babymaking nu :D
    tackar tackar!! hur går det för dig? :)
  • fancyr
    Naniismamma skrev 2024-03-04 17:01:36 följande:
    Väntar o väntar på BIM.. men det tar sådan tid Gråter.. jag lägger mig på natten/tidig morgon pga jobb och går upp vid lunch. Så när jag kollar datumet när jag lägger mig , och sen när jag vaknar så är det samma datum xD.. blir helt fel i mitt huvud så det känns som att det går långsammare xD
    Åh jag förstår, va drygt 😆 man får försöka hålla sig sysselsatt. Enklare sagt än gjort dock 
  • fancyr
    Lusse88 skrev 2024-03-05 05:06:46 följande:

Tydligen kan ägget fästa på dag 11. Inte konstigt i så fall att jag inte plussat om det fäste igår. Åh, nu hoppas vi igen. Fast vågar knappt. Tänker att mensen kommer igång närsomhelst nu. :/ Vågar knappt tro att vi lyckades på fjärde försöket. Gjorde vi det!? Nu kommer det ju ta väldigt lång tid innan jag kan ta graviditetstester om det var en nidblödning igår va? Jag är ny på det här så rätta mig om jag har fel! :)

Om det var en nidblödning på dag 11, som det låter, så kan man ta gravtest 2-3 dagar efter det :) och det är absolut möjligt med nidblödning dag 11 :)
  • fancyr
    Lusse88 skrev 2024-03-05 10:36:23 följande:
    Åh, vad spännande :) Hoppas mensen inte kommer :) Dock, har jag liiite mensvärk emellanåt. Men det kommer och går märker jag.
    Så har jag oxå kunnat ha men det har inte betytt något än så länge dock :(
Svar på tråden BIM mars 2024