Inlägg från: Naniismamma |Visa alla inlägg
  • Naniismamma

BIM mars 2024

Juliab skrev 2024-03-01 19:25:34 följande:
    Nu i början av feb när jag plussade fick jag vitt lite tjockare. Kritvitt. Typ kring BIM och framåt.
    Åååh okej spännande! ..jag har inte BIM än.. om jag inte haft mycket tidigare ägglossning än jag tror då förstås... Men har jag fått ägglossning när jag tror så är det nyligen ...men har kritvitt nu.. blir extra spännande att se om det blivit något nu då :D men är så långt kvar tills ajg kan börja testa ToT
  • Naniismamma

Asså guuud!! Jag är så himla otålig! Varje dag går så himla långsam...jag jobbar 2 pass varav ena är sen kväll andra under natten så när jag kollar datumet på natten .. och sedan efter jag sovit och vaknat..så är det fortfarande samma dag xD xD irriterande som tusan, det får allt att kännas ännu långsammare.

Den 8e är jag på äl+9 ... Funderar på om jag ska fixa testa tidigt då ... Eller vänta ännu längre  ToT.

Hur går det för alla? 

• Naniismamma
    Lusse88 skrev 2024-03-02 22:29:49 följande:

Mariiiak94: Var det tidigt-tester då på äl+12 eller använde du "vanliga" tester?

Mina testa tidigt tester är slut nu. Har bara dom vanliga som reagerar på minst 25(vad det nu heter). Tidigt testerna reagerar från 10. Jag har bara testat negativt på dem hela tiden :( Äl+10 imorgon och har som sagt inga tidiga tester kvar så inte lönt att testa mer nu. Har lagt en ny beställning på tidiga tester, har utdelning tis och tors nästa vecka så får hålla mig till dom kommer med posten. På torsdag är det BIM för mig så testar jag negativt med ett tidigt test då, lär hoppet försvinna.

Ååh, hoppas hoppas du får plus när de kommer på posten!! Och att tant röd håller sig borta!!

Vill också beställa en del testa tidigt !! Men har obetalt jobb i 2 månader haha så jag får nöja mig med de jag har hemma och bara vänta xD
  • Naniismamma
    Elianis98 skrev 2024-03-03 11:49:00 följande:

Nu kom mensen en dag tidigare 😞 aja får hoppas att det blir av nästa gång då. Lycka till ni andra, hoppas det går hela vägen för er!  

Nästa bim för mig blir 1/4,  så får se om jag hoppar in i nästa tråd för bim april eller blir kvar här sen, beror på när nästa ägglossning blir ❤️

Aaw neej :( , hoppas det tar sig nästa cykel då :( Hjärta
  • Naniismamma
    Lusse88 skrev 2024-03-03 08:17:06 följande:

Naniismamma: Tack! Hoppas för dig med :)

Tack :) ... Har börjat må väldigt illa, men tror inte det är av graviditet.. f
    Eller jag vågar inte hoppas, jag är säkert bara sjuk av något jag ätit xD
  • Naniismamma
    Lusse88 skrev 2024-03-03 13:40:11 följande:
    Jag har mått illa i två dagar nu :S Är på äl+10. Kan knappt äta... Undrar om det inte också är nåt annat, nån magsjuka på g kanske? Inte vågar man ju hoppas för mycket...

Sambon är och köper ett ClearBlue Ultratidigt test just nu. Jag ska ta det med morgonurin imorgon bitti på äl+11/bim-3. Typ 99 % säkerhet på dom, tror jag det stod. Förberer mig för äääännu en mens om det är negativt imorgon... :/
    Hoppas att det är ett tecken på att det tagit sig för er :)... Nä gud, man blir himla besviken om man tror och hoppas för mycket så är det inte så :( .. 

Hoppas att det visar positivt imorgon!! Men det kan ju ta längre tid men jag hoppas och håller tummarna för er.
    Ja det är alltid lika bra att förbereda sig för mens så man slipper bli exakt lika besviken även om man ändå blir ledsen över det :/
  • Naniismamma

Någon som vet vart man hittar familjelivs graviditetsuträknare? XD minns att jag använt den en del förut men nu glömt vart den är xD... Så den dagen/månaden jag får plus, att jag kan klicka in det där tänkte jag :)

• Naniismamma
    Lusse88 skrev 2024-03-04 07:40:20 följande:

Negativt på ClearBlue early på äl+11/bim-3 idag... :(

Vad irriterande!! Men sålänge mensen inte kommit än är det iaf en bra sak, hoppas den håller sig borta helt nu och att du får plus om några dagar Hjärta
  • Naniismamma
    Lusse88 skrev 2024-03-04 12:36:07 följande:

Mensen kom :( Tre dagar tidigare. Skönt det åtminstone... Att det inte drog ut på tiden. Nya tag nu i mars. Vårt femte försök. BIM kommer vara i april. 

Aaaw damn it :( ...men ja skönt att den kom tidigare om den ändå skulle komma!!.. ifall du skapar en april tråd, så kommer jag följa den också och se hur de går för dig, vem vet jag kanske behöver joina den också :) känner att det verkligen tar en evighet innan BIM kommer ..
  • Naniismamma
    fancyr skrev 2024-03-04 15:43:43 följande:

Idag fick jag glad gubbe på ägglossningstestet så antar att ägglossning sker imorgon :) Var så rädd för att jag inte skulle ägglossa denna månad eller att jag hade missat LH-peaken.

Åååh vad härligt!! :D lycka till med the babymaking nu :D
Svar på tråden BIM mars 2024