Inlägg från: Mariiiak94 |Visa alla inlägg
  • Mariiiak94

BIM mars 2024

Uppdaterar listan då jag tror mig nu veta min BIM. Bara vänta o se nu om kroppen hittat tillbaka ♥️

1/2 En till, 3e barnet, 2a försöket.
    2/3 Lalajada123, 1a barnet, 6e försöket.
    4/3 Solros28, 3e barnet, 13e försöket.
    4/3 Elianis98, 1a barnet, 2a försöket.
    4/3 Millis, 1a barnet, 3e försöket.
    10/3 Rosen3, 1a barnet, 5e försöket (efter senaste missfall, 4 totalt). 
    12/3 bebissugen91, 1a barnet, 7e försöket.
    12/3 Enlitentrea, 3e barnet, 2a försöket. (1a gemensamma barnet). 
    13/3 Yellowstones, 1a barnet, 3e försöket.
    14/3 Naniismamma, 5e barnet (1a gemensamma), 2a försöket
    16/3 Adaaad, inga barn, 8 försöket, 1 MA i sept och 1MF i januari.
    18/3 Embarazada 22:a försöket.
    19/3 Nessla,1a barnet, 3e försöket.
    19/3 Nostalgitripp (troligtvis), 3e barnet, 2a försöket (första blev utomkvedshavandeskap och operation i feb) 
    20/3 fancyr, 3e barnet , 4e försöket. 
    23/3 pippi12345, 3e, 8:e försöket
    23/3 Julia, 2a barnet, 8e försöket, 1 MF i feb.
    24/3 Sopp, 1a barnet, 6:e försöket.
    25/3 Pälsboll, 1a barnet, 6e försöket
    27/3 båten, 4e barnet, 2a försöket.
    29/3 Femman, 5e barnet, 2a försöket.
    30/3 Sallyalicenancy, 3e barnet, 5e försöket.
    30/3 Madicken2023, 3e barnet, 6e försöket.
    30/3 amiilee, 1a barnet, 12e försöket.
    31/3 Mariiiak94, 1a barnet, 1a försöket efter utomkveds. (7e försöket totalt)
    3-7/4 Lusse88, 1a barnet, 5e försöket.

• Mariiiak94

Fancyr:

Hehe jag förstår precis vad du menar! Man är mycket mer peppande och positiv mot andra än sig själv! Därför de är så skönt att vara med i dessa grupper, man får lite mer hopp när ens hjärnspöken försöker ta över 🥰 

• Mariiiak94

Svartahallon:

Va spännande!! 😀 Jag håller verkligen tummarna att de visar något på dina testa tidigt! 

Själv väntar man fortfarande på att ägglossning ska ske! Fick igår fast smiley på cb ägglossnings test oc testade även stickor som va väldigt positiva! Så nu håller jag koll på min temp för att säkerställa att ägglossningen verkligen kom igång och släppte ett ägg 🤞🏼 

Men himla roligt att få följa er resa och förhoppningsvis ett litet frö som växer där det ska denna gång 😍

• Mariiiak94

Lusse88:

Som flera andra har skrivit så ska ställningen vid samlag inte spela någon roll så länge han kom i dig! Spermierna är otroligt snabba och simmar uppåt direkt och vätskan kan rinna ut. Däremot är de att föredra att man får orgasm samtidigt så spermierna får en extra skjuts då våra flytningar hjälper spermierna fram 🥰

• Mariiiak94

Nostalgitripp:

Jag tycker mig ana ett väldigt svagt streck! 😀 Jag hoppas verkligen att ni lyckats bli gravida så snabbt igen! 😍 Det ger hopp till en annan som är i samma situation! 😅 

Så fort min kropp kändes redo för sex så har vi legat varannan dag och kommer fortsätta med det ett tag till då man aldrig vet helt säkert när ägglossningen sker 😂

• Mariiiak94

Epidemiya:

Jo jag vet att de kan påverka ens cykel på grund av missfall/operation men blir lite nojig över att jag knappt haft några flytningar trots att ägglossnings testerna visade positiv. Har man lika stor chans tro trots att man saknar detta? Jag tempar också så kommer ju se om tempen håller sig hög eller om den dippar, då vet jag ju om ägglossning verkligen skett eller ej 😊 Men jag hoppas verkligen att kroppen är lika redo som min hjärna för att bli gravid igen!! 🙏 Men de är så himla skrämmande, insåg hur mycket jag ville detta när de hastigt togs ifrån mig 💔

• Mariiiak94

Nostalgitripp:

Asså tänk va häftigt de hade varit! 😍 Ja jag håller alla tummar och tår här för er! Ett svagt streck är fortfarande ett streck! Så hoppet finns verkligen där ju! 😀 Min ägglossning har nyss ägt rum om kroppen släppte ett ägg ! Känns som evigheter till 31/3 då jag har beräknad BIM 😅

• Mariiiak94

Lusse88:

Nä den är ju såklart lite svår. Har aldrig varit med om de så där vågar jag inte uttala mig. 

Jag använder mig av cb ägglossnings test och tempar mig även för att bekräfta ägglossningen. Bara för att man får en fast glad smiley så betyder ju inte de att ägglossning sker! Därför tempar jag mig för att vara säker på att kroppen inte lurar mig 😅

• Mariiiak94

Dagarna går så långsamt.. Appen har bekräftat ägglossning men samtidigt har jag inte haft NÅGRA flytningar vilket oroar mig. Men de är väl bara att vänta o se! Antingen kommer mensen eller inte 😅

Svar på tråden BIM mars 2024