Inlägg från: Naniismamma |Visa alla inlägg
  • Naniismamma

BIM mars 2024

fancyr skrev 2024-03-04 16:05:07 följande:
    tackar tackar!! hur går det för dig? :)
    Väntar o väntar på BIM.. men det tar sådan tid Gråter.. jag lägger mig på natten/tidig morgon pga jobb och går upp vid lunch. Så när jag kollar datumet när jag lägger mig , och sen när jag vaknar så är det samma datum xD.. blir helt fel i mitt huvud så det känns som att det går långsammare xD
  • Naniismamma
    bebissugen91 skrev 2024-03-04 18:47:38 följande:

Har vi fått några plus i tråden än? 😊
    Har inte varit inloggad på ett tag. Har bim 12/3 och tänkte testa på fredag eller lördag

Undrar också !!!.. jag har BIM den 14e .. vet inte när jag vågar testa, har inte så många test haha 😂 spännande att se hur de går för dig också :D
  • Naniismamma
    fancyr skrev 2024-03-04 18:57:39 följande:
    Åh jag förstår, va drygt 😆 man får försöka hålla sig sysselsatt. Enklare sagt än gjort dock 
    Ja haha det är inte den enklaste uppgiften xD.. önskar jag kunde sova non stop tills den 14e och börja testa då om inte tant röd dyker upp såklart.. men hade blivit knäpp om jag sov så mkt xD.

Vad gör alla om dagarna i väntan på att få sitt älskade plus?

I Sverige jobbar jag som personlig assistent till 1 person.. och i Australien (är där nu) jobbar jag som K9 Security guard :)
  • Naniismamma
    amiilee skrev 2024-03-04 20:08:19 följande:
    BIM idag och mensen kom punktligt 💔 Negativa tester i tre dagar innan så det var rätt väntat. Nu är vi inne på 12e ägglossningen i försök att få vårt första efterlängtade barn. Så otroligt frustrerande att aldrig någonsin få ett plus. Ska fundera nu om vi ska pausa temp och ÄL-test denna månad för i helgen för att orka. BIM igen 30/3..
    1/2 En till, 3e barnet, 2a försöket
    2/3 Femman, 5e barnet, 1a försöket.
    2/3 Lalajada123, 1a barnet, 6e försöket.
    4/3 Solros28, 3e barnet, 13e försöket.
    4/3 Elianis98, 1a barnet, 2a försöket.
    4/3 Millis, 1a barnet, 3e försöket.
    7/3 Lusse88, 1a barnet, 4e försöket.
    10/3 Rosen3, 1a barnet, 5e försöket (efter senaste missfall, 4 totalt). 
    12/3 bebissugen91, 1a barnet, 7e försöket.
    12/3 Enlitentrea, 3e barnet, 2a försöket. (1a gemensamma barnet). 
    13/3 Yellowstones, 1a barnet, 3e försöket.
    14/3 Naniismamma, 5e barnet (1a gemensamma), 2a försöket
    16/3 fancyr, 3e barnet , 4e försöket. 
    16/3 Adaaad, inga barn, 8 försöket, 1 MA i sept och 1MF i januar.
    19/3 Nessla,1a barnet, 3e försöket
    20/3 Julia, 2a barnet, 8e försöket, 1 MF i feb
    27/3 båten, 4e barnet, 2a försöket 
    29/3 Femman, 5e barnet, 2a försöket.
    30/3 Sallyalicenancy, 3e barnet, 5e försöket
    30/3 Madicken2023, 3e barnet, 6e försöket
    30/3 amiilee, 1a barnet, 12e försöket
    Ååh nej :( jävla tant röd :( ... Hoppas det blir er tur nu på nästa försök !, förstår frustrationen:(
  • Naniismamma
    bebissugen91 skrev 2024-03-04 21:40:34 följande:

Naniidmamma - spännande med Australien 😄 visst skulle du tillbaka till Sverige snart?
    Själv jobbar jag som farmaceut på ett apotek i Malmö. Detta är första cykeln som jag inte känner mig lika besatt av det hela. Mest för jag har haft annat som ockuperat tankarna så som en hund med diskbråck och ett skov i min tarmsjukdom. 

Ja det är spännande faktiskt hehe, gillar inte alltid värmen . När jag landa och gick utanför flygplatsen så var det som ett terrarium som slog mig i ansiktet xD .. yes, under april åker jag tillbaka till Sverige ^^.
    Ååh spännande :D ... Skönt att inte känna sig lika besatt xD , ja hoppas jag kommer dit också xD ... Usch nej :( låter inte jätte roligt direkt :(
  • Naniismamma
    Lusse88 skrev 2024-03-05 04:55:53 följande:

Alltså jag är helt förvirrad nu tjejer. Jag fick en liten blödning igår. Mensvärk i samband med det. Trodde verkligen mensen kom. Gick med binda hela dagen. Kom inget mer. Binda hela natten. Inte kommit mer. Mensvärken är bortblåst. Kaaaan det ha varit en nidblödning på äl+11? Jag startade en BIM april 2024-grupp igårkväll för jag tänkte att det nog var en segstartad mens bara. Men vafasen. Det kommer inte mer?

Ååh men hoppas!!! Nu blir ett ju spännande igen! Hoppas den fortsätter att hålla sig borta nu då ! 
  • Naniismamma
    Lusse88 skrev 2024-03-05 15:22:24 följande:
    Den har fortfarande hållt sig borta :O Sjukt förvirrande. Jag har aldrig varit med om detta innan. Alltså när min mens kommer så kommer den direkt liksom, inte så här en gång lite brunrosa, sen inget... Fattar nada ^^
    Förstår att du är förvirrad :/ .. kroppen är jobbigt ibland.. den kan spela spratt både åt de positiva hållet och det negativa.. avslut det!! .. jag är också väldigt stressad tyvärr.. men hoppas inte att det är pga stress nu, jag hoppas du får ditt plus om några dagar !! 
  • Naniismamma
    Anonym (Femman) skrev 2024-03-05 20:23:42 följande:
    Eftersom vi har fyra barn reda går dagarna sjukt fort. Plus att vi håller på att renovera badrummet (har bara 1 i vårt hus) och båda jobbar heltid 7-16. Så ja, dagarna går som sagt. 😀

Blir alldeles pirrig när jag tänker på att vi ska få göra denna resan igen :). 

Det måste vara sjukt häftigt att bo i Australien! Men läskigt med alla stora spindlar och ormar, haha.
    Ja hehe då går tiden fort !! Och roligt att renovera :D ...gud att ha bara 1 toa i huset var mitt största misstag i livet med barn hemma xD fyfan haha 😂 magsjuke tider vart hemskt!!

Jaaah :D så kul att få göra den igen !

Det är jätte coolt! De har så jävla söta grodor här..ser nästan ut som cartoon! Haha .. ja spindlarna är jag då verkligen inget fan av ..urghhhh...men har bara haft en stor huntsman i huset och sedan några små farliga saker men jag lever med en radar flaska fast till min kropp haha ... Men ormar tycker jag om iaf :D men de flesta måste man ju hålla sig ifrån ..massa danger noodles xD
  • Naniismamma
    Lusse88 skrev 2024-03-06 03:51:43 följande:

Naniismamma: Ja kroppen är märklig ibland. Dock ligger jag här på äl+13 med illamående och halsbränna. Inget blod/flytning mer än på äl+11. Är säkert bara skengravid. :/ Har läst om det. Har BIM imorgon 7/3. Kommer inte mensen igång tar jag nog ett test 8/3. Det är dock bara 4 dagar efter att ett EVENTUELLT ägg fäste äl+11 (4 mars). 

Asså gud vad jag hoppas att det gått vägen för er!! :D .. ja man kan ju tyvärr vara det :/ men hoppas inte så är fallet :/.. gud vad spännande, nu kommer jag vänta tills den 8e med dig xD.. jag har så långt kvar själv att vänta och då är det om ägglossningen ens var när jag tror den var xD .. så jag får leva på de som har tidigare BIM just nu.
  • Naniismamma
    Sandisen skrev 2024-03-06 12:34:13 följande:

Tog ett testa tidigt idag (BIM på söndag, alltså 4 dagar kvar) och det var negativt ☹️ tog visserligen inte med morgonurin men den var väldigt koncentrerad. Tror bara jag inbillar mig att jag fick till det denna gången, så typiskt. enda jag har att gå på egentligen är min temp som aldrig legat såhär förhöjt så länge efter ÄL förutom en gång när jag blev gravid, fick tyvärr missfall den gången

Än är inte hoppet ute, sålänge mensen inte kmr, men förstår hur du känner <3 .. och beklagar MF :( .. håller tummarna att tant röd inte dyker upp i dagarna för dig.
Svar på tråden BIM mars 2024