BIM mars 2024

Har vi fått några plus i tråden än? 😊
Har inte varit inloggad på ett tag. Har bim 12/3 och tänkte testa på fredag eller lördag
Naniidmamma - spännande med Australien 😄 visst skulle du tillbaka till Sverige snart?
Själv jobbar jag som farmaceut på ett apotek i Malmö. Detta är första cykeln som jag inte känner mig lika besatt av det hela. Mest för jag har haft annat som ockuperat tankarna så som en hund med diskbråck och ett skov i min tarmsjukdom.
Alltså jag är helt förvirrad nu tjejer. Jag fick en liten blödning igår. Mensvärk i samband med det. Trodde verkligen mensen kom. Gick med binda hela dagen. Kom inget mer. Binda hela natten. Inte kommit mer. Mensvärken är bortblåst. Kaaaan det ha varit en nidblödning på äl+11? Jag startade en BIM april 2024-grupp igårkväll för jag tänkte att det nog var en segstartad mens bara. Men vafasen. Det kommer inte mer?
Naniismamma: Ja kroppen är märklig ibland. Dock ligger jag här på äl+13 med illamående och halsbränna. Inget blod/flytning mer än på äl+11. Är säkert bara skengravid. :/ Har läst om det. Har BIM imorgon 7/3. Kommer inte mensen igång tar jag nog ett test 8/3. Det är dock bara 4 dagar efter att ett EVENTUELLT ägg fäste äl+11 (4 mars).
Tog ett testa tidigt idag (BIM på söndag, alltså 4 dagar kvar) och det var negativt ☹️ tog visserligen inte med morgonurin men den var väldigt koncentrerad. Tror bara jag inbillar mig att jag fick till det denna gången, så typiskt. enda jag har att gå på egentligen är min temp som aldrig legat såhär förhöjt så länge efter ÄL förutom en gång när jag blev gravid, fick tyvärr missfall den gången