Båten skrev 2024-03-14 05:13:56 följande:
Godmorgon alla.
Måste bara gå skriva av mig och känna att någon lyssnar. Vi har inte talat om för någon att vi försöker så känner mig lite ensam, är bara på försök nummer två men fy jag har verkligen glömt hur mycket känslor med toppar och dalar det är att försöka bli gravid.
Har oregelbunden mens och efter förra mensen så flyttade appen fram mitt BIM med ca 10 dagar och beräknade ägglossningen till igår. Vi kör bara på beräknat än så länge men vi har ändå försökt få till mys så mycket det går med 3 barn hemma men nu inte lyckats sen i söndags morse. Kände mig ändå ganska lugn med att om ägglossning varit så har vi lyckats pricka in den och jag har ändå haft koll på mina flytningar samt att jag inte känt av ägglossningen, brukar nämligen alltid får ont när jag har det så inte känt stress heller att få till det.
Hade som sagt beräknad ägglossning igår men inget som visade att det skulle ske, jobbar natten idag/nu och har haft riktiga mens smärtor ett tag. Kollade mina flytningar och de är riktigt typiska för ägglossning, genomskinligt och flytande. Så just nu känner jag mig så himla ledsen och nedslagen för att vi inte fått till mer mys, samt stressad över tanken på att få till det i kväll när mannen kommit hem och de andra barnen gått och lagt sig. Känns inte som om vi kommer lyckas denna gången och jag är arg på mig själv för att jag inte ville sist mannen ville, jag ville hellre sova då. Och nu känner jag mig mest tom efter att ha skrivit det här.
Försök lös det på något vis 😉 en gång skickade vi iväg barnen för att handla efterrätt 😁 vet iof inte hur små era barn är dock. Man får va lite påhittig hehe