• Lusse88

BIM mars 2024

Naniismamma skrev 2024-03-03 12:09:39 följande:
    Tack :) ... Har börjat må väldigt illa, men tror inte det är av graviditet.. f
    Eller jag vågar inte hoppas, jag är säkert bara sjuk av något jag ätit xD
    Jag har mått illa i två dagar nu :S Är på äl+10. Kan knappt äta... Undrar om det inte också är nåt annat, nån magsjuka på g kanske? Inte vågar man ju hoppas för mycket...

Sambon är och köper ett ClearBlue Ultratidigt test just nu. Jag ska ta det med morgonurin imorgon bitti på äl+11/bim-3. Typ 99 % säkerhet på dom, tror jag det stod. Förberer mig för äääännu en mens om det är negativt imorgon... :/
  • Lusse88

Fick lite som mensvärk nyss, gick på toa och det kom rosa på pappret :( Mensen är nog på intåg. Och vi får gå över till vårt femte försök. Nästa bim blir i början av april :/ Tror inte ens en sådan grupp är startad ännu. Kanske jag startar en, om det verkligen blir mens av det här rosa.

• Lusse88

Mensen kom :( Tre dagar tidigare. Skönt det åtminstone... Att det inte drog ut på tiden. Nya tag nu i mars. Vårt femte försök. BIM kommer vara i april. 

• Lusse88

Startade en april-grupp nyligen. Följs gärna åt :) Vårt femte försök nu :/

• Lusse88

Alltså jag är helt förvirrad nu tjejer. Jag fick en liten blödning igår. Mensvärk i samband med det. Trodde verkligen mensen kom. Gick med binda hela dagen. Kom inget mer. Binda hela natten. Inte kommit mer. Mensvärken är bortblåst. Kaaaan det ha varit en nidblödning på äl+11? Jag startade en BIM april 2024-grupp igårkväll för jag tänkte att det nog var en segstartad mens bara. Men vafasen. Det kommer inte mer?

• Lusse88

Tydligen kan ägget fästa på dag 11. Inte konstigt i så fall att jag inte plussat om det fäste igår. Åh, nu hoppas vi igen. Fast vågar knappt. Tänker att mensen kommer igång närsomhelst nu. :/ Vågar knappt tro att vi lyckades på fjärde försöket. Gjorde vi det!? Nu kommer det ju ta väldigt lång tid innan jag kan ta graviditetstester om det var en nidblödning igår va? Jag är ny på det här så rätta mig om jag har fel! :)

• Lusse88
    fancyr skrev 2024-03-05 09:31:29 följande:
    Om det var en nidblödning på dag 11, som det låter, så kan man ta gravtest 2-3 dagar efter det :) och det är absolut möjligt med nidblödning dag 11 :)
    Åh, vad spännande :) Hoppas mensen inte kommer :) Dock, har jag liiite mensvärk emellanåt. Men det kommer och går märker jag.
  • Lusse88
    Naniismamma skrev 2024-03-05 12:58:35 följande:
    Ååh men hoppas!!! Nu blir ett ju spännande igen! Hoppas den fortsätter att hålla sig borta nu då ! 
    Den har fortfarande hållt sig borta :O Sjukt förvirrande. Jag har aldrig varit med om detta innan. Alltså när min mens kommer så kommer den direkt liksom, inte så här en gång lite brunrosa, sen inget... Fattar nada ^^
Svar på tråden BIM mars 2024