BIM mars 2024
Jag har börjat på jätte illa olika tider under dagarna, och trött hela tiden.. men det känns alldeles för tidigt för att kunna vara graviditet.. är 7 dagar kvar till BIM så haha
Märker att jag inte är ensam om att ta det rätt hårt när andra blir gravida och man själv kämpar månad efter månad i tysthet. Ingen vet att vi försöker. Men helt ärligt, kommer vi fråga om det går att få nån barnlöshetsutredning med tanke på att jag är 35 år och vi har inga barn och vi har snart försökt i ett halvår :/ Vart vänder man sig? Vårdcentralen först? Vill ju gärna inte gå privat då det kan kosta upp till 90000 kr på privata fertilitetskliniker.
Gällande att föda barn i december så kommer vi ändå köra på. Skulle vi lyckas denna gången blir bf i början av december. Lyckas vi inte denna gång, men nästa, så blir bf i början av januari. Så vi hoppar över julen och nyår som tur är :)
Ser att vi är flera som det inte gick för denna gång. Ni är välkomna in i april-gruppen så kan vi fortsätta följas åt där <3 (om ni inte har ännu en bim i mars). Jag har fortfarande mens :( Nästa äl runt 22/3 och bim runt början av april...
Hur går det tjejer? :)
Min mens verkar vara över nu på cd8. Nu ska vi köra med varannan dag metoden tills ägglossningen är över :) Inte stirra blnt på ältester :)
Hmm hade spotting i torsdags bara en liten rosa fläck på pappret inte mer, skulle fått mens igår cykeldag 30 (ligger oftast på 29) men ingen mens i sikte. Tempen gick ner efter spotting men går upp lite nu efter 3 dagar. Alla symtom är borta också så antar mensen bara är sen av nån anledning?