Män jag Behöver eran hjälp..
För några månader sedan tog jag upp kontakten med en gammal kärlek efter nästan 15år ifrån varandra fick jag ett infall en kväll att skriva till honom.
efter det pratade vi / skrev vi dag och natt i nästan en månads tid innan vi sågs.
det var känslor direkt när vi sågs och vi fortsatte träffas o ha i kontakt i smyg pga att jag är i en relation ( som varit dåligt i flera år men inte tagit tag i att lämna)
den nya och jag hade nått jätte fint, och skrev till varandra att vi är kära åsånt.
vi hade det såå bra när vi sågs i hemlighet hemma hos honom.
han fick inte ringa eller höra av sig till mig när han kände för det utan jag hörde av mig till honom när läge fanns.
i mitt huvud var det kaos med allt så flera gånger antyde jag att jag ville avsluta med honom.
sista gången blev jag arg att han inte ringde mig på min födelsedag fast jag sagt att han inte får ringa.
så kontigt av mig i efterhand.
Efter det skrev han att han inte orkade detta, utan behövde en pause från allt.
Efter några dagar skrev vi att vi är kära å saknar varandra men han skrev att han vill att jag ska fixa upp saker innan för han orkar inte hålla på som vi gjort.
Nu har jag ordnat upp å flyttat, skrivit att jag är Singel men han ignorerade det smset då frågade jag vad som händer,
Å han svarar att han tyckte han var tydlig när han skrev att han vill ha en pause..
Vad menar han med denna pause??
Kan ni män förklara det för mig tack :)