Medicin mot ångest/gad
Har testat sertralin men gav för mkt biverkningar som inte gav med sig.
vad finns det mer för mediciner mot gad/ångest?
önskar endast svar på frågan.
andravtips o dyl undanbedes.
Har testat sertralin men gav för mkt biverkningar som inte gav med sig.
vad finns det mer för mediciner mot gad/ångest?
önskar endast svar på frågan.
andravtips o dyl undanbedes.
Nej, egentligen inte. Det är SSRI som skrivs ut. Finns även SNRI, men det ger ännu värre biverkningar.
Nej, egentligen inte. Det är SSRI som skrivs ut. Finns även SNRI, men det ger ännu värre biverkningar.
Så heter medicinen jag får fast jag har nog stavat den fel. Det är egentligen en psykosmedicin men jag tror den dämpar min ångest en del med. Eller åtminstone att jag mer sällan får ångest. Jag tycker den även dämpar mitt ältande av olika katastrofscenarior som inte hänt men som skulle kanske kunna hända och hur det då hade känts om det hände.
Så heter medicinen jag får fast jag har nog stavat den fel. Det är egentligen en psykosmedicin men jag tror den dämpar min ångest en del med. Eller åtminstone att jag mer sällan får ångest. Jag tycker den även dämpar mitt ältande av olika katastrofscenarior som inte hänt men som skulle kanske kunna hända och hur det då hade känts om det hände.
Hur stor dos quetiapin tar du?
tar du den snabbverkande? Eller depot? tar du den morgon eller kväll?
jag har testat den en gång men vill minnas att det kröp i benen av det? så vågade inte fortsätta.
Hur stor dos quetiapin tar du?
tar du den snabbverkande? Eller depot? tar du den morgon eller kväll?
jag har testat den en gång men vill minnas att det kröp i benen av det? så vågade inte fortsätta.