• Anonym (Snyftdraken)

Är du också en av dom som blev utan?

Du ser alla andra som är tillsammans med nån, men för dig så händer det aldrig. Tycker du också att det känns konstigt, du kunde aldrig tro att det skulle bli såhär?

• Svar på tråden Är du också en av dom som blev utan?
  • Anonym (M)

Nej jag är inte en av dem men det var väldigt nära att det blev så. Skulle vilja hjälpa alla dessa som hamnat där.

• Anonym (Hej)
    Anonym (Snyftdraken) skrev 2024-02-11 07:48:31 följande:
    Är du också en av dom som blev utan?

Du ser alla andra som är tillsammans med nån, men för dig så händer det aldrig. Tycker du också att det känns konstigt, du kunde aldrig tro att det skulle bli såhär?

Jag höll också på att hamna där, alla vänner gifte sig och skaffade barn på löpande band. Jag flyttade till Stockholm, nätdejtade järnet och lyckades hitta kärleken!

Hade jag stannat kvar vet jag inte hur det gått, jag levde till slut väldigt passivt och var nog deprimerad när jag ser tillbaka.
  • Anonym (Snyftdraken)
    Anonym (Hej) skrev 2024-02-11 08:38:32 följande:
    Jag höll också på att hamna där, alla vänner gifte sig och skaffade barn på löpande band. Jag flyttade till Stockholm, nätdejtade järnet och lyckades hitta kärleken!

Hade jag stannat kvar vet jag inte hur det gått, jag levde till slut väldigt passivt och var nog deprimerad när jag ser tillbaka.
    Ja, det känner jag igen. Det började lovande. När jag var 13 och 14 så hånglade jag med tre olika tjejer och allt kändes spännande. Man hade hela livet framför sig, och var förväntansfull på alla äventyr man skulle ha. Sen tog allt slut.
    Nu är jag mer passiv, har inte samma energi, hopp, och jag är nog lite uppgiven helt enkelt.
  • Anonym (Kaffedraken)

Det är ingen rättighet att hångla med 13-14 åringar. En gång ville en kvinna ha sex med mig, men jag vågade inte. Sedan var det en 22 åring som raggade på mig, men när jag tänker efter så var hon nog bara trevlig. Hade inte FL funnits så jag kan påminna alla om hur miserabelt liv jag har så hade jag nog varit ganska välfungerande samhällsmedborgare idag. Tack vare internet slipper jag det.

• Anonym (Hej)
    Anonym (Snyftdraken) skrev 2024-02-11 08:44:18 följande:
    Ja, det känner jag igen. Det började lovande. När jag var 13 och 14 så hånglade jag med tre olika tjejer och allt kändes spännande. Man hade hela livet framför sig, och var förväntansfull på alla äventyr man skulle ha. Sen tog allt slut.
    Nu är jag mer passiv, har inte samma energi, hopp, och jag är nog lite uppgiven helt enkelt.
    Du kanske också behöver ändra på något i ditt liv? För mig hände det något i min hjärna när jag flyttade, jag kände mig fri och framför allt anonym, jag vågade helt plötsligt göra och säga saker jag inte vågat innan.
  • Anonym (L)

När jag var 20 var jag oskuld och trodde att jag aldrig skulle träffa någon. Sedan träffade jag han som senare blev mina barns pappa. När det tog slut med honom var jag singel en månad. Sedan träffade jag min nuvarande man. Är 40+ nu. Så nej, jag är väl inte en av dem.

• Anonym (Snyftdraken)
    Anonym (Hej) skrev 2024-02-11 08:48:26 följande:
    Du kanske också behöver ändra på något i ditt liv? För mig hände det något i min hjärna när jag flyttade, jag kände mig fri och framför allt anonym, jag vågade helt plötsligt göra och säga saker jag inte vågat innan.
    Kanke, jag vet inte. Jag är för gammal för en sån flytt. Jag skulle kunnat ha gjort det när jag var under 30, nu är jag för bekväm och vill mest ha lugn och ro.
  • Anonym (Snyftdraken)
    Anonym (L) skrev 2024-02-11 08:54:32 följande:

När jag var 20 var jag oskuld och trodde att jag aldrig skulle träffa någon. Sedan träffade jag han som senare blev mina barns pappa. När det tog slut med honom var jag singel en månad. Sedan träffade jag min nuvarande man. Är 40+ nu. Så nej, jag är väl inte en av dem.

Jag blev av med oskulden vid 35. Jag har aldrig haft ett förhållande. Så nej, vi har inte riktigt samma erfarenheter.
  • Anonym (L)
    Anonym (Snyftdraken) skrev 2024-02-11 09:15:38 följande:
    Jag blev av med oskulden vid 35. Jag har aldrig haft ett förhållande. Så nej, vi har inte riktigt samma erfarenheter.
    Vad är orsaken till att det blev så för dig? Har du svårt med det sociala?
Svar på tråden Är du också en av dom som blev utan?