Är du också en av dom som blev utan?
Du ser alla andra som är tillsammans med nån, men för dig så händer det aldrig. Tycker du också att det känns konstigt, du kunde aldrig tro att det skulle bli såhär?
Du ser alla andra som är tillsammans med nån, men för dig så händer det aldrig. Tycker du också att det känns konstigt, du kunde aldrig tro att det skulle bli såhär?
Nej jag är inte en av dem men det var väldigt nära att det blev så. Skulle vilja hjälpa alla dessa som hamnat där.
Det är ingen rättighet att hångla med 13-14 åringar. En gång ville en kvinna ha sex med mig, men jag vågade inte. Sedan var det en 22 åring som raggade på mig, men när jag tänker efter så var hon nog bara trevlig. Hade inte FL funnits så jag kan påminna alla om hur miserabelt liv jag har så hade jag nog varit ganska välfungerande samhällsmedborgare idag. Tack vare internet slipper jag det.
När jag var 20 var jag oskuld och trodde att jag aldrig skulle träffa någon. Sedan träffade jag han som senare blev mina barns pappa. När det tog slut med honom var jag singel en månad. Sedan träffade jag min nuvarande man. Är 40+ nu. Så nej, jag är väl inte en av dem.
Nej.
När jag var 20 var jag oskuld och trodde att jag aldrig skulle träffa någon. Sedan träffade jag han som senare blev mina barns pappa. När det tog slut med honom var jag singel en månad. Sedan träffade jag min nuvarande man. Är 40+ nu. Så nej, jag är väl inte en av dem.