• Anonym (Man)

Par önskar tips på porrfilm

Vi är ett något äldre gift par som letar efter erotisk film
    Den skall inte vara vulgär ,mannen och kvinnan skall
    vara ömma och succesivt hetsa upp varandra.
    Finns sådan film? helst på PH

• Svar på tråden Par önskar tips på porrfilm
  • Anonym (Blake)

Andrew Blake gjorde en del snyggt. Sök även på vintage, 80- och 90-talet tex, popular with women.

• Anonym (Man 53 år make)
    Anonym (Man) skrev 2024-02-11 09:53:08 följande:

Mitt tips: bellesa.co.

Soft touch på i princip allt.
    Om jag uppfattat det rätt ska det enbart vara kvinnliga regissörer (bla Erika Lust) och skådespelare och andra inblandade ska arbeta under någorlunda drägliga förhållanden.

Innehåller filter och sökfunktioner (funkar sådär) men man slipper allt extremt. Aktörerna är väl som man kan förvänta sig, inga karaktärsskådisar direkt och filmerna är oftast 15-20 minuter med medioker handling men det är väl svårt att komma undan. Stor andel lesbiskt. 

Personligen hade jag önskat mig längre filmer med mer handling som bygger upp stämningen, förspel uppvaktning, vackra sensuella kläder, miljöer, teasing etc och som innehåller mindre "köttiga" bilder på själva samlagen vilket jag tycker är tämligen tråkigt.

Tyvärr är det svårt att få tag på filmer med mer fokus på stämning och mindre "kött" upplever jag. Man hamnar i typ mer spelfilm som Nio och halv vecka, Eyes Wide Shot, 50 Shades seriens tre filmer osv. De är ju bra men har man sett dem så är det magert sen. Gärna tips!!

Lycka till till er!
  • Anonym (Blake)
    Anonym (Man) skrev 2024-02-11 09:53:08 följande:

Två favorittjejer som ser ut att gilla det är Riley Nixon och Sophie Evans.
  • Anonym (Lick it up)

Sök på Kate Marley. Hon och hennes man Chris gör sensuella filmer. Men de är även lite äventyrliga med partnerbyte och double vaginal, vilket ser verkligen coolt ut.

• Anonym (Äldre par)

Rekommenderar Lara Latex och hennes man Jim Slip.

Äldre par, riktig kåt kvinna som gillar att ha uniformer eller sexiga underkläder på sig. Dom gör filmer med andra kvinnor där både Lara och hennes vänninor tar Jims stora kuk duktigt i röven.

Svar på tråden Par önskar tips på porrfilm