• Kanskeanonym

Vi med BIM februari/mars

Hej! 

Tänkte att jag kör igång en tråd för oss som vill diskutera symtom och följa varandra på vägen till plus! 

Bim -3 för min del idag! 
    Symtom: 
    -Annorlunda känsla i magen, molvärk emellanåt.
    -Inga flytningar (brukar ha lotionflytningar annars innan mens)
    -Ökad aptit
    -Något känsligare bröstvårtor, gör inte ont men mer känsliga vis berörning. 

Angående att jag inte har några flytningar, någon mer som kännt sig så mycket torrare innan mens? 

• Svar på tråden Vi med BIM februari/mars
  • Sallyalicenancy
    Maggan777 skrev 2024-02-23 10:40:03 följande:

Ja jättetråkigt, jag tänkte inte heller testa mer. Jag tänker försöka ställa in mig på att mensen kommer som vanligt och försöka leva livet utan att allt kretsar kring detta. Även fast det är lättare sagt än gjort! 

Kram 

Vi kan väl uppdatera varandra?

Btw, vilken dag efter ÄL är du på? Jag är på 12..
  • Sallyalicenancy
    Anonym (Syskonförsök) skrev 2024-02-22 12:13:16 följande:
    Är lite så för mig med, Äl+ 13 idag och BIM - 2, sjukt ont i mitt bröst & molvärk sedan igår, kände ingenting innan igår. Tempen är en bra bit över coverline men testade negativt senast igår :(
    Hur har det gått?

<3
  • Maggan777
    Sallyalicenancy skrev 2024-02-23 10:42:28 följande:
    Vi kan väl uppdatera varandra?

Btw, vilken dag efter ÄL är du på? Jag är på 12..
    Absolut! Jag använder NaturalCycles och enligt den är jag på ÄL + 9. Tror dock själv att det snarare är ÄL + 10. Min cykel är ungefär 27 dagar. 
  • ems1991

Hej allihopa! Tänkte skriva av mig lite. Jag är på Bim+2 idag och väntade min mens i torsdags och den brukar vara punktlig eller tom för tidig. Igår morse på morgonen tog jag ett test som visade negativt så jag var helt inställd på att mensen skulle komma. Men igår eftermiddag var jag med om något som jag aldrig har känt förut. Det stack till ganska så rejält och högg/ilade på höger sida i magen och i samband med det ilade det till i höger bröst. Sen har jag inte känt något mer efter det och ingen mens än. Är det någon som känt något liknande förut? 

• Anonym (Syskonförsök)
    Sallyalicenancy skrev 2024-02-23 10:45:19 följande:
    Hur har det gått?

<3
    Jag fick mens 😭
  • Hannanw

Hej hej <3

En till som inväntar BIM, är på  BIM - 6 just nu, kanske -7 för jag är osäker på cykel. Har ett barn sedan 2016 som föddes med sjukdom så har väntat länge pga tuff start. Var gravid igen för 3 år sedan som slutade i missfall i vecka 10 :(
    Vårt första försök nu igen. Är 36 så vet inte om det är så att det kanske är svårare nu...

• Sallyalicenancy
    Hannanw skrev 2024-02-25 18:32:10 följande:

Hej hej <3

En till som inväntar BIM, är på  BIM - 6 just nu, kanske -7 för jag är osäker på cykel. Har ett barn sedan 2016 som föddes med sjukdom så har väntat länge pga tuff start. Var gravid igen för 3 år sedan som slutade i missfall i vecka 10 :(
    Vårt första försök nu igen. Är 36 så vet inte om det är så att det kanske är svårare nu...

Håller tummarna för dig! Uppdatera sen om hur det går <3
  • Hannanw

testade i morse men var negavtivt haha. Varför kan man inte hålla sig? 6 dagar till BIM så håller fortfarande hoppet uppe. Dock har jag inte ont i brösten längre... så känns ju negativt...kanske bara var ÄL som spökade...

• Maggan777

Jag är på BIM -1 idag. Känns precis som att mensen ska komma som vanligt imorgon, så tråkigt? 

• Sallyalicenancy
    Hannanw skrev 2024-02-26 08:44:30 följande:

testade i morse men var negavtivt haha. Varför kan man inte hålla sig? 6 dagar till BIM så håller fortfarande hoppet uppe. Dock har jag inte ont i brösten längre... så känns ju negativt...kanske bara var ÄL som spökade...

BIM-6 hade jag absolut haft massa hopp! Jag har BIM imorgon och har inte vågat testa nu på några dagar med rädsla för att bli knäckt om det är negativt. Men har mensvärk nu så den lär komma tyvärr :(
Svar på tråden Vi med BIM februari/mars