• Anonym (Piff)

Är inte en glad person

Hur gammal är du om jag får fråga? 

nej, allting behöver absolut inte kretsa kring diagnoser. hur känner du dig i sociala situationer? kanske behöver du bara hitta din nisch. Har du gjort allt som du vill? 

• Anonym (Piff)
    Anonym (Lost) skrev 2024-02-12 19:37:37 följande:

Har gått o blivit helt sängliggande förutom när jag är på arbetet. Sover, vill sova däremellan. Orkar ingenting o konstant trött. Sköter mitt jobb iallafall, typ. Blir väl borta 1-2ggr / månaden ifrån arbetet men försöker tvinga mig varje dag. Men ärligt talat, jag klarar det inte så bra. O mår dåligt med det sociala med chefer o så. Ler aldrig på arbetet förutom tillfälligt bland kunder. Men möter aldrig glada miner längre ifrån chefer o liknande, vilket jag förstår då det är jag som slutar le alltid. 

O när folk gör fel så har jag svårt att komma igång igen o vara glad med personen. Har försökt väldigt mycket (för att vara mig) men det har ändå inte fungerat. 

Då finns det inte mycket mer och göra, antingen får man söka nytt jobb eller så får man ändå försöka hänga med. Kanske får du skaffa en syssla utöver jobbet eller separera till jobb med din fritid och ditt liv i stort.
Svar på tråden Är inte en glad person