• Anonym (Villliggamer)

När låg du senast?

Jag får ligga en gång i veckan. Skulle vilja att det var mer men man får ta det man får. När låg du senast?

• Svar på tråden När låg du senast?
  • Anonym (Dom)

I morse.
    Jag hade sovmorgon, men hon gick ge mig en avsugning innan hon gick till jobbet

• Anonym (V)

Ligger i soffan just nu. Sen ska jag ligga i sängen och sova. Det bästa och enda ligget jag behöver för hälsan.

• nordas
    Anonym (V) skrev 2024-06-13 01:14:46 följande:

Ligger i soffan just nu. Sen ska jag ligga i sängen och sova. Det bästa och enda ligget jag behöver för hälsan.

Ungefär samma här. Det enda i liggväg jag får är att sova och vila. 
    Märkligt att ordet "ligga" numera är starkt förknippat med sex, vet inte sen när det blev så.
  • Anonym (Sugen)

Brukar ligga med frun 3-4ggr/vecka. Nu har vi varit ifrån varann en vecka och hon kommer till vårtlandställa om 10 min. både hon och jag är supersugna. Ikväll skall det knullas 😊😍

• Kopite

Hm senast imorse. Jag vet inte vad det är men mitt driv har alltid varit starkt och behöver ligga helst 2gg per dag iaf. Ibland blir det väldigt jobbigt, speciellt om förhållandet vacklar och man "växt ifrån varandra". Kan heller inte ligga med vilken tjej som helst, måste känna nåt annars funkar det inte. Skulle vara skönt om jag var nöjd med 2-3gg per vecka.

• Anonym (Xx)

Två veckor sedan. Bästa sexet någonsin :) Tyvärr kommer det aldrig bli av igen med honom :( 

• Meddelande borttaget
Svar på tråden När låg du senast?