Varför funkade intr min kropp för förlossning?
Varning för krass och kan upplevas okänslig kommentar, men som jag förstått det så är det för naturen ville inte dessa gener skulle spridas vidare, utan det skulle vara stopp där.
Varning för krass och kan upplevas okänslig kommentar, men som jag förstått det så är det för naturen ville inte dessa gener skulle spridas vidare, utan det skulle vara stopp där.
Fast du har ingen aning om det var pga medicinsk inervention som det faktiskt avstannade eller hur?
Min fråga i TS rörde också vad som kan vara just processena i en kropp som gör att förloppet avstannar. Du svarar på en helt annan sak.
Naturen fick ha sin gång. Vi människor är en del av naturen våra kunskaper också.
Naturen tar inte hänsyn till våra gener som många tycks tro här det räcker med att trampa snett så kan man bli tagen av ett rovdjur och dö. På individnivå är det en hel del slump och tur inblandat.
Handlar inte vad som är ok att göra utan att du kan aldrig kalla ett kejsarsnitt för att låta naturen ha sin gång.
Vem har bestämt det, du? Och var drar du gränsen? Är det emot naturen att tvätta ett sår med tvål och vatten? Tvål är skapat av oss. Hade man bara låtit såret vara hade det kanske lett till blodförgiftning och personen hade dött. Vad händer om såret är skapat av något som inte finns i naturen som glas? Hade vi inte uppfunnit glas hade personen aldrig fått ett sår är det okej med antibiotika då men inte om såret är skapat av en vass sten?